Soni Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 2 u Lånar tråden lite, för att Valter hänger här ganska ofta. Starta en officiell WCOOP Brag och Whine tråd? Lycka till alla den 11e, Jag kommer nog och donerar nästa gång Mike;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Jag vill spela livepoker med jennez Och jag vill spela lajvpåker med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Lånar tråden lite, för att Valter hänger här ganska ofta. Starta en officiell WCOOP Brag och Whine tråd? Bra plan! Fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 Satte mig och gjorde i ordning markerna till lördag. 50 spelare á 15K startstack är VÄLDIGT MYCKET MARKER! Gick åt tre cigaretter, en cola och två koppar kaffe för att fixa till det men nu är det klart iaf. På lördag kommer jag vara iförd en Poker.se-tischa. Nåja, eftersom Valterego erbjöd 2K svart, inköpet i turren samt immunitet mot bans på pf tycker jag att jag gjorde en bra deal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Satte mig och gjorde i ordning markerna till lördag. 50 spelare á 15K startstack är VÄLDIGT MYCKET MARKER! Gick åt tre cigaretter, en cola och två koppar kaffe för att fixa till det men nu är det klart iaf. På lördag kommer jag vara iförd en Poker.se-tischa. Nåja, eftersom Valterego erbjöd 2K svart, inköpet i turren samt immunitet mot bans på pf tycker jag att jag gjorde en bra deal... Den ende jag lovat en PSE-tisha är så vitt jag vet Torax, och då handlar det om en begagnad, urtvättad historia. Att ge dig immunitet mot ban är som att ge en kleptoman åtalsfrihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Satte mig och gjorde i ordning markerna till lördag. 50 spelare á 15K startstack är VÄLDIGT MYCKET MARKER! Gick åt tre cigaretter, en cola och två koppar kaffe för att fixa till det men nu är det klart iaf. På lördag kommer jag vara iförd en Poker.se-tischa. Nåja, eftersom Valterego erbjöd 2K svart, inköpet i turren samt immunitet mot bans på pf tycker jag att jag gjorde en bra deal... Onödigt arbete, du kunde ha gjort en hög med marker, för alla marker kommer ju ändå hammna hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Den ende jag lovat en PSE-tisha är så vitt jag vet Torax, och då handlar det om en begagnad, urtvättad historia. Att ge dig immunitet mot ban är som att ge en kleptoman åtalsfrihet. Ha ha just fan så var det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 Kan även meddela att vi har två dealers på lördag varav den ena är mer känd som "Le Petite Tanque". Med andra ord kommer de sista två turreborden få en dealer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Kan även meddela att vi har två dealers på lördag varav den ena är mer känd som "Le Petite Tanque". Med andra ord kommer de sista två turreborden få en dealer. Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Kan även meddela att vi har två dealers på lördag varav den ena är mer känd som "Le Petite Tanque". Med andra ord kommer de sista två turreborden få en dealer. Den lilla stridsvagnen! Ah, the memories. Eller frånvaron av minnen, vet inte helt. Flippade omahahänder för en hunka i stöten efter alldeles för mycket malt. På något sätt gick vi +-0 på den. Kallt mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 Då hälsar vi återigen simonlofberg välkommen till Kumla! Uppdatering: Reservlistan: 1) Sandra Buck 2) Johan T Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson simonlofberg Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun m1978 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Väkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Har för övrigt en ganska sjuk bounty på mig i hopp om att ni gamla farbröder skall ge mig lite action. Säger bara 7st eller mer. Exakt vad tänker jag inte avslöja, men den listige listar nog ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Öl!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag gissar på sju dejter med Kroon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 he he he Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Känns som det är rätt läge att meddela att även Mr Gretko kommer hedra oss med sin närvaro... Bord tre kommer obv att bli Battle of the GTO vs. live nerds. Reserv: 1) Johan T BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson simonlofberg Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Bord 3. gretko, Illvillja och jmj på rad. Snyggt "lottat" där mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Bord 3. gretko, Illvillja och jmj på rad. Snyggt "lottat" där mike Framför allt gillar jag "lottningen" med Gretko o Jennez vid samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Lastlongerbet mellan Fretko och Jennez imo!! Förloraren måste skriva ett A4 på PF som förklarar varför den andra är en bättre pokerspelare! Edit: Kom på att möjligheterna är oändliga och att priset skulle kunna vara mycket roligare. Ett last longer bet måste det iaf bli! Edit 2: Skulle ta ett ackord på gitarren men spelade på fel Fretko. Edit 3: Vilken kvalité jag bjuder på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Detta blir fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Lastlonger är väl så std det kan bli. Hoppas jag inte blir sönderläst bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Framför allt gillar jag "lottningen" med Gretko o Jennez vid samma bord. Ja? Eftersom en klubbmedlem hoppade av och hade en plats på bord tre verkar det ju konstigt om jag flyttar om annat folk för att Metro inte ska hamna där... Detta blir fantastiskt Troligtvis. News flash!! Precis som på alla stora pokerturneringar kommer det på lördag finnas möjlighet att få massage direkt vid pokerbordet för en billig penning! News flash!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts