Iinkan Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Nu är det bara en vecka kvar till Vegas. Ingen av den fantastiska fyran jag åker ner med verkar ha det minsta koll på flyg, boende etc. Men sånt där brukar ju alltid lösa sig på ett eller annat vis. Lyckades dodga ME-paket lite snyggt idag, samt någon annan form av cash. Klassisk söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Jag badar i pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 härligt att se att man är inloggad på stationära i gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Jag badar i pengar! Din bästa post någonsin. QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 härligt att se att man är inloggad på stationära i gbg Jag är hemma hos päronen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Imorgon blir det Foo Fighters i stockholm sen jäääääävligt tidigt på morgonen bär det av till Veeegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Jag är riktigt riktigt trött idag. Har en massa att fixa innan jag ska åka till Stockholm men det löser sig nog. Vågar man packa ner lappen i rexväskan så man slipper släpa den som handbagage till Vegas? Foo Fighters ikväll kommer att bli riktigt grymt sålänge vädret håller sig från regn-mode! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Såja, 4 timmar kvar till taxin går mot Arlanda. Kanske dags för srsly att pallra sig hit så man kan få ett par timmars sömn... räknar med att db tar minst ett bracelet med sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Hur behandlar vegas er grabbar? 2-3 bracelets vunna än antar jag.. Uppdatera oss arbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Söndagsgrinden kunde gått bättre. 11e plats i Partys major efter CL torsk med AJ vs AT pre och AK vs 99 med runt 30-40 pers kvar. Och en 22a plats i ongames 100c. Hittade tillslut en ding i 55d party. Skall nog snart in till bellagio för att och möta upp treezer, R1valdo och gnetaren för lite myskrök och cg. Inga bracelet ännu... Älskar att gå upp kl 10 till söndagsgrinden och vara pigg och ha möjligheter att göra något efter. nuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 27 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Haha nu kom Thundr hem från Bellagio, förnedrad och full obv. Allt är bra här. Grymt nice att söndagsgrinda på förmiddagen. Vi tänkte lira kommande $1500-eventet och $1000-eventet. Vi har även spelat några mindre turneringar med blandade resultat. Dock inga stora pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Jag är så ensam:( Kom hem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Jag är så ensam:( Kom hem :( En bra placering i 1,5k eventet imorgon så skeppar vi hit dit omgående!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Går det att nätgrinda från vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Går det att nätgrinda från vegas? Det har funkat bra för oss. Dock bara kört en gång. På VPNtunnel.se så får man ner en mjukvara. Har dock hört att man ska passa sig för att ftp och stars. Hörde ett rykte att en snubbe fick en jävla massa böter för att han råkade tappa connection och var inne på både vegasIP och svensktIP. Men EU sites funkade bra för oss. Samt att några stycken lirade ftp. När åker du över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Landar imorgon kväll vegastid. Passar nog på att pausa från nätet dock. Hörs och ses, pma nummer btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 En bra placering i 1,5k eventet imorgon så skeppar vi hit dit omgående!! :h: Behövs dock inte. Springer som en GUD på nätet så bokar själv. $200k upp idag:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 2 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Första itm i vegas. Jag o srsly sitter på rummet o dricker rb. Obv sena att träffa inho, doyle,treez o co. Ikväll går vi hela vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Första itm i vegas. Jag o srsly sitter på rummet o dricker rb. Obv sena att träffa inho, doyle,treez o co. Ikväll går vi hela vägen! och det gjorde vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 och det gjorde vi Grymt bra uppdaterat pôjkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 det går bra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Grymt bra uppdaterat pôjkar! Fanns inte så mycket att uppdatera. Vildmarksexperten drog ut oss på diverse vandringsleder och andra natursköna upplevelser. srsly vägrade köpa ny keps trots att hans en gång röda keps numera är ljusrosa och ser riktigt luffig ut. Milhouse slog ut oss alla ur alla turrar vi ställde upp i och jag var mest grinig och sur hela resan. En riktig skitresa mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Jag försöker hålla db´n hyffsat up to date. Skriver lite men ingen bryr sig. Okocha skriver en meningen å du svarar asap Linkan, och jag som trodde vi va vänner... Game idag? Srlsy kommer väl hem idag med va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas.A Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 gratz bolaget! välförtjänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 det går bra nu? tackar tackar . Nu känns det fint, tråkigt sätt att busta på. Men samtidigt så finns det inget att göra gratz bolaget! välförtjänt! Tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts