Iinkan Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Haha railvärde på fl-turren! Du kan ju alltid försöka gå om men du vet att det kommer krävas ett mirakel för att du ska gå om med min feta ledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Då kör vi ännu en stuga i gbg. R1valdo10, jag och srsly kör idag! Betherenow och Treezer joinar imorgon. Ska bli gött å ha lite folk omkring sig när man spelar igen. Och inho ha d nu huur gött som helst i San jose och Hawaii! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Då kör vi ännu en stuga i gbg. R1valdo10, jag och srsly kör idag! Betherenow och Treezer joinar imorgon. Ska bli gött å ha lite folk omkring sig när man spelar igen. Och inho ha d nu huur gött som helst i San jose och Hawaii! Tack för att man blivit bjuden till stuga osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Tack för att man blivit bjuden till stuga osv... Det är under 50år i åldersgräns m8, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Ah, ok. Det är uppfattat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Det är under 50år i åldersgräns m8, sorry! hahahha freeeeetccch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 hahahha freeeeetccch Är det någon som fattar dessa mongoloida uttryck. Kanske är nått som snappats upp på lunarstorm eller var det är ni sitter o runkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 10 Mars , 2011 Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 Är det någon som fattar dessa mongoloida uttryck. Kanske är nått som snappats upp på lunarstorm eller var det är ni sitter o runkar hahahaha 1+! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Mars , 2011 Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 Första tilten på över en månad infann sig ida. Riktigt jävla maskin..........Funderade ett tag på att slå sönder laptopen men kom på att jag är för gul för sådan lyx atm. FML osv. Mvh Tom peng pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 Första tilten på över en månad infann sig ida. Riktigt jävla maskin..........Funderade ett tag på att slå sönder laptopen men kom på att jag är för gul för sådan lyx atm. FML osv. Mvh Tom peng pung. Top 10 värsta tilarna i mitt liv idag. Vet egentligen inte varför. Var typ inte djup i nått ens. Kanske syndes i tidigare inlägg att man inte var helt nöjd med livet atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Gråter mig till sömns idag med. FYYYYYFAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Gråter mig till sömns idag med. FYYYYYFAN. Först ska vi till BK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Först ska vi till BK! Går du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Hur räknar ni eran rulle, hur stor är det lixom? (jag räknar typ alla pengar jag har, gör ni samma?) De flesta spelar på typ 10 olika sidor? Har ni lika stora summor på alla sidor? Med andra ord cashar ni ut direkt om ni vinner stort? Hur mycket "privata" pengar har ni som inte räknas in i rullen? För mig som inte är speciellt highstakes så räknar jag typ alla mina pengar till rullen eftersom att om det börjar ta slut någonstans så kommer jag alltid fylla på, på den sidan. Är detta tankesättet helt fel? Borde jag avsätta mer pengar "för privat bruk"? Har de flesta sina pengar på typ visakort, neteller, moneybookers, click2pay osv eller i sparfonder osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Hur räknar ni eran rulle, hur stor är det lixom? (jag räknar typ alla pengar jag har, gör ni samma?)De flesta spelar på typ 10 olika sidor? Har ni lika stora summor på alla sidor? Med andra ord cashar ni ut direkt om ni vinner stort? Hur mycket "privata" pengar har ni som inte räknas in i rullen? För mig som inte är speciellt highstakes så räknar jag typ alla mina pengar till rullen eftersom att om det börjar ta slut någonstans så kommer jag alltid fylla på, på den sidan. Är detta tankesättet helt fel? Borde jag avsätta mer pengar "för privat bruk"? Har de flesta sina pengar på typ visakort, neteller, moneybookers, click2pay osv eller i sparfonder osv? är detta något slags korsförhör? 8-) :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 är detta något slags korsförhör? 8-) :mrgreen: haha, förlåt att jag är dålig på att uttrycka mig. Känner bara att det kan vara så att jag spelar för högt. Jag vet ju tyyyyyp vilka turneringar de flesta spelar här. Därför undrar jag hur folk tänker i form av money management och hur stor deras rulle är. Tycker bara att de som skriver i denna dagboken är såna som har svar som är väldigt bra. Dock kanske de förra inlägget blev lite väl långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 haha, förlåt att jag är dålig på att uttrycka mig. Känner bara att det kan vara så att jag spelar för högt. Jag vet ju tyyyyyp vilka turneringar de flesta spelar här. Därför undrar jag hur folk tänker i form av money management och hur stor deras rulle är. Tycker bara att de som skriver i denna dagboken är såna som har svar som är väldigt bra. Dock kanske de förra inlägget blev lite väl långt... Hehe, skojade lite bara Dock är inte jag den personen som borde svara på dina frågor då jag inte lever på turrar som dom andra grabbarna i dbn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Haile Gebrselassie, ja, det är inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Haile Gebrselassie, ja, det är inte jag. en löpande neger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 en löpande neger? Inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Hur räknar ni eran rulle, hur stor är det lixom? (jag räknar typ alla pengar jag har, gör ni samma?)De flesta spelar på typ 10 olika sidor? Har ni lika stora summor på alla sidor? Med andra ord cashar ni ut direkt om ni vinner stort? Hur mycket "privata" pengar har ni som inte räknas in i rullen? För mig som inte är speciellt highstakes så räknar jag typ alla mina pengar till rullen eftersom att om det börjar ta slut någonstans så kommer jag alltid fylla på, på den sidan. Är detta tankesättet helt fel? Borde jag avsätta mer pengar "för privat bruk"? Har de flesta sina pengar på typ visakort, neteller, moneybookers, click2pay osv eller i sparfonder osv? Nej rulle är kapitalet till spelet bara. Inte några privata pengar. Spelar ju i ett bolag också. Cashar inte ut när man vinner något stort. Tar ut mer som "lön" typ lite när man behöver. Tar helst ut så sällan som möjligt då uttagningsriggen brukar vara brual imo.. Och att ha lika spelar ingen roll för mig iaf. Bara ha så man slipper lasta över deg stup i kvarten för att man gular kontot. Men om dollarn skulle gå upp så finns det väl värde att ta ut deg och sätta in i fonder eller liknande. Men känns kallt när det är AT-low. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Nej rulle är kapitalet till spelet bara. Inte några privata pengar. Spelar ju i ett bolag också. Cashar inte ut när man vinner något stort. Tar ut mer som "lön" typ lite när man behöver. Tar helst ut så sällan som möjligt då uttagningsriggen brukar vara brual imo.. Och att ha lika spelar ingen roll för mig iaf. Bara ha så man slipper lasta över deg stup i kvarten för att man gular kontot. Men om dollarn skulle gå upp så finns det väl värde att ta ut deg och sätta in i fonder eller liknande. Men känns kallt när det är AT-low. Du har inte det problemet som jag har då? För mig blir det så att om jag har säg 5kE på en sida och det är en 200E tour spelar jag typ alltid den. Men om det däremot är så att jag har 1000E på sidan kommer jag inte spela den. Egentligen borde det inte spela någon roll vad man har på sidan utan vad man har som total br. Men jag kan lixom inte motstå på något sätt. Men du känner inte alls så? Säg att du har klonkat och har typ 30k$. Känns det ändå jävligt roligt att spela en 10$ rebuy med förstapris på säg 2k$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 spring, lockdown, spring! GL ikväll dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 spring, lockdown, spring! GL ikväll dagboken detsamma. Blir ett stort schema idag. Lite make or break som gäller känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 detsamma. Blir ett stort schema idag. Lite make or break som gäller känns det som Do or die känns d som för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts