inho Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Funderar starkt på att ta en vecka ledigt och skita i gbg. Bara ligga hemma o vara så långt från poker man kan vara. Skärpning nu linkan, det vänder i götet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Skärpning nu linkan, det vänder i götet!! Sjukaste med detta inlägg är att det lades upp kl 0957.. frågan är om det var innan eller efter du gick o la dig? Kommer imorrn till gbg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Sjukaste med detta inlägg är att det lades upp kl 0957.. frågan är om det var innan eller efter du gick o la dig? Kommer imorrn till gbg! :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Treezer kommer idag med! Kommer bli beyond sick grindhelg! Betherenow dyker upp vid 7 med! GOGOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Treezer kommer idag med! Kommer bli beyond sick grindhelg! Betherenow dyker upp vid 7 med! GOGOGO Pinsamt dåligt att bethere bara stannar en dag ... Kan bli en episk söndag känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 hur många bord har ni på varje skärm? Går det att få det fint med 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Bethere har nu joinat! Srsly med. Bara treezer som fattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 hur många bord har ni på varje skärm? Går det att få det fint med 9? Jag kör med runt 12-16 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Bethere har nu joinat! Srsly med. Bara treezer som fattas! hfhf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Mer HH's och specifika resultat! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Jag kör med runt 12-16 utan problem. Hur går det till? Har du 2 skärmar? Är det möjligt med screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Sammejao: Orkar inte jinxa det med res nu när ja springer beyond sick Men när ja börjar springa sämre så kasnke res kommer upp! HH´s ska ja bli bättre på dock! Edit: Särskilda res kommer jag nog aldrig lägga upp iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Jag får in 12 bord på en skärm utan överlapp. Hoppas ni har det skoj i stugan, börjar bli lite nervös pga det dåliga vädret kombinerat med min taskiga förarförmåga imorrn... Kan bli kaos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 10 Februari , 2011 Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 Jag får in 12 bord på en skärm utan överlapp. Hoppas ni har det skoj i stugan, börjar bli lite nervös pga det dåliga vädret kombinerat med min taskiga förarförmåga imorrn... Kan bli kaos mini-miniview? tum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 mini-miniview? tum? Nja, miniview känns rätt 2007 . Jag förminskar borden så mkt det går. Kör på två 22" med bra upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Bethere visade sig att vara en lika stor irlkung som onlinekung. Riktigt trevligt! Då inväntar man bara Sveriges, Ne, Världes största fisk. Mr.Linkan, som anländer imon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 är de fezt ikv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Vad har ni för musiksmak här i DB:n? Förövrigt så ta en titt på denna musikvideon, lite sådär halvskum med låten är grym! http://www.youtube.com/watch?v=N-mqhkuOF7s&feature=player_embedded Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Mer HH's och specifika resultat! =) E du snut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Vad har ni för musiksmak här i DB:n? Förövrigt så ta en titt på denna musikvideon, lite sådär halvskum med låten är grym! http://www.youtube.com/watch?v=N-mqhkuOF7s&feature=player_embedded Inte riktigt min kopp te som man säger. Jag lyssnar typ bara på dansband, är la i stort sett den enda av min generation som gör det, blir alltid hånad haha. Farsan har alltid vart ett stort fan, och blev fan att jag började gilla det också sjukt nog hehe. Har en signerad thorleifs tavla i mitt vardagsrum. Nu blir det jordgubbs-te och en mackis hörs sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Igår finalbord: 3 spelare kvar. Jag har varit aktiv med förlorat alla flips samt samt två 70/30 = lite irriterad. Knappen är okej spelare med lite moves i sig. BB är enligt mig väldigt weak. jag har gjort moves med typ 100 % air men han lägger ändå. Gjort det eftersom att han inte verkar fundera i dom banorna. Vi är grunda. Men jag känner ändå att jag kan manövrera en del mot just BB. Stacks: Jag 60k i Sb Knapp 130k BB ca 60k blinds tror det var 2k/4k samt ante. Normal prisutdelning. Knappen ställer rakt in. Jag har 88. Insta-snap-mega-syn? Han vill ju inte spela pott med andra ord. Vilket enligt mig är typ par under 88-99. Många äss, men inte AK, AQ. Inte AA KK QQ JJ. Antagligen även många broadways. vad tycker/tror ni är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Vad har ni för musiksmak här i DB:n? Förövrigt så ta en titt på denna musikvideon, lite sådär halvskum med låten är grym! http://www.youtube.com/watch?v=N-mqhkuOF7s&feature=player_embedded Jag försöker ofta kom in i ett slags rus när jag spelar. Sådär att man bara "grind, grind grind" i huvudet. Därför lysar jag ofta på lite mer "upptempolåtar". Typ som denna: Eller typ sådär Kate Perry - Fireworks och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 11 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Inte riktigt min kopp te som man säger. Jag lyssnar typ bara på dansband, är la i stort sett den enda av min generation som gör det, blir alltid hånad haha. Farsan har alltid vart ett stort fan, och blev fan att jag började gilla det också sjukt nog hehe. Har en signerad thorleifs tavla i mitt vardagsrum. Nu blir det jordgubbs-te och en mackis hörs sen Hahaha db-rape? Asså det är sånt snökaos här att det inte liknar något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 11 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Igår finalbord: 3 spelare kvar. Jag har varit aktiv med förlorat alla flips samt samt två 70/30 = lite irriterad. Knappen är okej spelare med lite moves i sig. BB är enligt mig väldigt weak. jag har gjort moves med typ 100 % air men han lägger ändå. Gjort det eftersom att han inte verkar fundera i dom banorna. Vi är grunda. Men jag känner ändå att jag kan manövrera en del mot just BB. Stacks: Jag 60k i Sb Knapp 130k BB ca 60k blinds tror det var 2k/4k samt ante. Normal prisutdelning. Knappen ställer rakt in. Jag har 88. Insta-snap-mega-syn? Han vill ju inte spela pott med andra ord. Vilket enligt mig är typ par under 88-99. Många äss, men inte AK, AQ. Inte AA KK QQ JJ. Antagligen även många broadways. vad tycker/tror ni är bäst? Jag skulle ha ställt väldigt brett om jag var i hans position, även JJ+. Med det sagt så krossar du i alla fall min range med 88 så jag hade fist-pump-synat i din position. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 Februari , 2011 Rapport Share Postad 11 Februari , 2011 Vart är du linkan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts