Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

Jag försöker att gilla de där förbannade tutorna men... Det må vara tradition i Afrika att blåsa i helvetestutan men det går ju inte att lyssna på. Jag har fått lov att stänga av ljudet ett par gånger för att orka titta på 3 matcher/dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 1 month later...
  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har varit lamt med updates det senaste, men har inte spelat något från mitten av Juni till slutet av Juli. Men har sedan drygt 3 veckor tillbaka börjat ta tag i grindandet igen.

Under de tre senaste veckorna har det gått helt okej hittat två dingar och ett ex antal ft. Lyckades semibubbla WPT London sat för ca två veckor sen vilket obv var rätt kallt.. Lirade bara en massa satelliter den första veckan då gtderna var fiskigt låga på de flesta nätverk jag lirar på. Hittade 4st söndagskval till blandade 1k-3k turar, två EMOP-kval och som sagt WPTn men utan någon som helst lycka.

Nu i höst blir att tokgrinda tills dess jag flyttar med polare till gbg i november och samt försöka kvala in till EMOP Barcelona och SM i höst.

Känner mig rätt seg efter sena nätter hela veckan men sätter mig och dunkar lite sabaton för att vakna till innan 19.00 passet.

Cheers

EDIT: jadkaskdaksda fcking thunder

Länk till kommentar

Igår var inte den bästa dagen i mitt liv. Satt och vart tiltad kl 20.30 vilket nästan aldrig händer. Kan ha berott på sömnbristen den senaste veckan. Så avreggade allt från 20.30-00.00 och satt och grinda lite Californication till 05 istället...fml..

Idag ska jag till fiskebäckskil med några irl-polare över dagen. På lördag ska jag ut på en fest hos en kompisens brud som fyller 21 dvs vegasmyndig!!

Så slutligen söndag.. hamnar väl ändå upp i fosterställning eller grunkandes kl 04 efter det mysiga söndagsbacket..

Länk till kommentar

Missat, ska följas, GL osv.

ty! har varit lite dåligt med uppdateringar men ska bli bättring :-).

Idag är det söndag och är brutalt bakis efter dubbelkrök i helgen. I fredags när jag drog med några irl-polare till fiskebäckskil så blev det utgång i lysekil. Vi kunde dock inte stanna så länge för sista färjan gick kl 01.30.

Igår så fyllde en gammal tjej kompis 21. Festen+middagen var på hennes sommarstuga som ligger cirka en mil utanför Lidköping. Vart bra ös och blev som vanligt lite för full, dock utan att göra bort mig för mycket lol. Största delen av natten tillbringades i henne inomhuspool vilket var jävligt slappt och sitta och hinka lite bärs i.

Börjar grinden kl 18 med CC på ongame och reggar nog till kl 00.00. kom igen en söndag i livet... gl till alla som lirar idag

Länk till kommentar

Jobba hem en klonk nu!

Kom precis hem från en svensexa i Riga...

Ja det var ungefär som man skulle kunna tänka sig att en svensexa i Riga. Lite som Hangover fast med risiga byggnader och en massa balter överallt.

Trots att det var ganska billigt där så lyckades man bränna sjukt mycket pengar. Å andra sidan är jag sjukt skillad på att bränna pengar!

Snart är det dags att börja spela på riktigt igen. Då får ni passa er. Just kidding... but not really

Länk till kommentar

Dissade utgång idag i lilla Lidköping. Måndagar är egentligen den enda dagen det är något ös på stadshotellet.. Har lyckats hamna i någon sjuk rush med brudarna det senaste (not so hidden) vilket har reducerat till att springa apdåligt på pokern istället.

Planen är att sitta och hårdgrinda i veckan för att komma in i det ordentligt efter sommaruppehållet. Varit lite kass på att hålla uppe fokus hela kvällen de tidigare veckorna tyvärr.

Grindat 3 säsonger av Californication nyligen och kan bara konstatera att det var en grym serie. Måste vara en av de skönaste och slappaste karaktärerna som existerat.

Länk till kommentar

Jag hatar rehab på ongame. går inte vinna en pott när man är 15 pers kvar oavsett hur bra man får in det.. har nog 15st 20-10e placeringar. lyckades mirakulöst bli CL med 14 kvar men hamnar ur pos mot en ärkefisk som hittat livets rush (-54% roi på 3k turrar med 6% itm). När man kommer in på finalbordet tappar man två 70/30 direkt sen är man bust som 10e plats så std rehab.

Går inte att vinna den jävla fitt-turren. fattar inte varför jag jag ens reggar den varje kväll.. Sprungit mongodåligt på ongame sedan mitten av maj

Länk till kommentar

Är ingen nötfiskare av naturen, men idag ska jag joina två polare och kasta lite. Kanske lägger upp en bild senare om jag skulle hitta klonk.

Drar igång grinden vid 19 ikväll. Nu får det börja komma lite gröna siffror så jag slipper lägga upp massa whine hela tiden i dbn.

Är fortfarande övergiven i skype av Ilinkan samt en annan pokervän som brukar hänga rätt mycket där. Så det får bli världens nötigaste radiokanal istället BANDIT ROCK sthlm. Lite trist att man alltid missar För Tidigt med Bollnäs-Martin som är en grym morgonshow.

Länk till kommentar

Lirade två live kval till EMOP barcelona och GSOP live Riga men lyckades inte hitta något paket igår heller. Vart helt sinnessjukt kall igår överlag men lyckades hitta en 2a plats i en $5-rebuy turbo på ipoker som hjälpte till att hämta lite back från de senaste veckorna.

Idag blir det grind igen. Std-passet samt Super friday på party och ftops 6-max, enda ftops jag har lirat so far. Så vi får hoppas på en sen natt ofc :-D

Länk till kommentar

Efter 2½ vecka av rent och skärt backande lyckades jag hitta en klonk i 5k 33d på party. Hitta någon sjuk rush på party med 6/7 itm men lyckades bara hitta ett ft och det vann jag så man får vara nöjd såklart :-).

20k 109d på party var jag bra med i länge också till jag tappa CL pott med 60 kvar med QQ vs AJ men lyckades hitta en dubbling senare och alltså också ITM.

Då börjar man nya veckan med fest idag. Suttit och smyg railat ftops main nu när de är nere på ft.

Såg världens sjukaste pott live igår. Den var mellan David Pham vs random i ftops 2k eventet med ca 14 kvar. Limpad pott i blindsen så får dem in det på river med Pham's floppade topp kåk vs turnad straight flush. den var rätt sick.

Länk till kommentar

Ujujuj, man kommer rätt in i svarta onsdagen. Klockan är strax efter 22 och efter ca 20 lirade turneringar är jag endast kvar i en enda... Jag överväger att strunta i att regga fler turneringar idag och satsa på mogrondagen istället. Inte den säsongspremiären jag hoppats på men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Länk till kommentar

Kom precis hem från en svensexa i Riga...

Ja det var ungefär som man skulle kunna tänka sig att en svensexa i Riga. Lite som Hangover fast med risiga byggnader och en massa balter överallt.

Trots att det var ganska billigt där så lyckades man bränna sjukt mycket pengar. Å andra sidan är jag sjukt skillad på att bränna pengar!

Har detta med en Björn och en LBB att göra?

Länk till kommentar

Rancid pumpar i lurarna, turneringar är reggade och en kebabpizza är klämd! Nu ska dagens bröd tjänas.

Srslyfu skulle formatera datorn så jag räknar med att han kommer att klanta till sig och missa hela passet. Om han mot förmodan klarar av det så byts snart Rancid mot fu-s hardcorewhine.

Länk till kommentar