TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Vafan heter jag TripsA nu för....Gjorde ju ny igår och de funkaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Då kör vi helgpass nr 2 idag då! Gl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 ghjg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 ghjg saknar taxi nicket, kan inte koncentrera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 saknar taxi nicket, kan inte koncentrera mig Jag älskar dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Hur har det gått idag gubbs? Är oroväckande tyst så här tidigt på natten. Själv har jag gjort fruktansvärt lite idag, även för att vara jag. Degat framför tv-n precis hela dagen. Den som inte kan njuta av att slappa rejält har inte förstått meningen med livet imo! edit: Kollar på NFL wildcards utan att ha spelat något. En av mina favoritsporter att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 micro plus på stars iaf x) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 micro plus på stars iaf x) Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 är bannad på ftp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suttit och degat framför min mail hela jävla kvällen... Det är ingen som har erfarenheter angående FTP supporten? För jag minns att jag skickade iväg ett mail till supporten för några veckor sen och då fick jag ett auto mail där det stog att dom har tagit emot mitt mail och sen fick jag svar efter typ 20h, men nu när jag skickar in så har jag inte fått något sånt auto mail och dom har inte svarat än och de har gått typ 34h, så börjar bli lite tveksam om dom har fått mitt mail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Årets skräll? http://www.pokerstarsblog.com/isildur1_2/2011/finding-isildur1-viktor-blom-cops-to-his-077269.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 är bannad på ftp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suttit och degat framför min mail hela jävla kvällen... Har aldrig varit i kontakt med ftp-supporten så jag kan tyvärr inte bidra med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 "I deposited $2,000 and within three weeks I had two million," Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Årets skräll? http://www.pokerstarsblog.com/isildur1_2/2011/finding-isildur1-viktor-blom-cops-to-his-077269.html ++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 who is the man behind the nick red18_atnek? he plays everyone any stake isildur1 says: i have never seen anything like it, hes f_cking crazy ??????? VET NÅN????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 who is the man behind the nick red18_atnek? he plays everyone any stake isildur1 says: i have never seen anything like it, hes f_cking crazy ??????? VET NÅN????? Frågan är vem fan tripsA är????? :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Frågan är vem fan tripsA är????? :-D hahahahaha E jag TAXXI nu kan ha löst de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 hahahahahaE jag TAXXI nu kan ha löst de? Såjaaa bink Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Snyggt taxxi! fan vad sjukt att seahawks vann över saints. Måste vara största skrällen på mycket länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Vilken kanal visar NBA? Hoppas det har gått bra för er idag gubbs. Btw, kanske har fått napp av en irlare's brorsas lägenhet i gbg. Imorgon blir det förhoppningsvis söndagsgrind.. Om man inte känner sig för bakis.. troligen.. kör hårt mf's Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Vilken kanal visar NBA? Tror canal+ kör nba men det här var amerikansk football. Äntligen söööndag!!! Den enda dagen man har koll på. Känns som att det kommer att bli ett stort pass idag. Jobba nu alla söndagsgrindare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Söndag och dessa är turrarna som liras. Ongame: Championchip 200fo Sunday Rehab 11r 10k 109fo Bucharest GSOP kval 320fo Ipoker: 200k 165d (idag) 8k 11r FTP: 24k 22r Brawl 150k 150fo Party: 5k 33fo x2 20k 109fo 10k 55fo Har säkert glömt någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Söndag och dessa är turrarna som liras. Ongame: Championchip 200fo Sunday Rehab 11r 10k 109fo Bucharest GSOP kval 320fo Ipoker: 200k 165d (idag) 8k 11r FTP: 24k 22r Brawl 150k 150fo Party: 5k 33fo x2 20k 109fo 10k 55fo Har säkert glömt någon.. Kör samma minus gsop-kvalet plus monthly million (640d) på party och warmup på stars. Nu jobbar vi in några fina cash m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 wee, första dubbelposten ever!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hhahaha ett bucharest kval för 320d va det sjukaste. Ha så kul i Rumänien Skiter i turrar idag. Ni hittar mig på 15 bord nl5 på stars, grymt värde:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hhahaha ett bucharest kval för 320d va det sjukaste. Ha så kul i Rumänien Skiter i turrar idag. Ni hittar mig på 15 bord nl5 på stars, grymt värde:shock: Hoppa turneringar på en söndag Känns för sjukt. GL iaf med cg-n, nu går jag in i turredimman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts