Iinkan Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Vi spelar poker för att vara coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Sitter ute i solen i min sommarstuga och laddar inför kvällens CL-final. Pokern har fått ge vika åt det fina vädret men på söndag kommer man att lira oavsett väder. Söndag är alltid söndag. Har alltid tyckt att det känts lite bögigt att skriva dagbok men när srslyfu frågade om vi skulle starta en tillsammans så var jag ändå inte sen att haka på. Började lira på tain-nätverket men hoppade över till SvS när de startade. Värdet var enormt där och de 600:- jag satte in förvandlades till mer än 100k. Efter det lämnade jag CG för att prova mina vingar i MTT. Något som jag ångrat många kvällar men har så smått insett att jag numera är en riktig ärkefisk på cg-borden. Har spelat poker en massa år men haft det mer eller mindre som yrke i 1½ år. Jag och srslyfu har inget bolag men skypar så gott som jämt när vi lirar. När jag inte spelar poker så skriver jag om poker eller hänger i min nyinköpta sommarstuga Nästa utomlandsresa blir vegas. Srslyfu stannar hemma eftersom han är så fiskigt ung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Som Iinkan skriver så är vi två MTT grinders som lirar de mesta från 11d rebuy till 55fo på Ongame, Ipoker, Party och ftp. Lirar ganska ofta, brukar bli 4-5 dagar i veckan på sin höjd. Helgerna försöker man oftast inte lira pga att man vill ha nått liv kvar öht.. Förutom på söndagarna då, dagen man vill älska men oftast/alltid hatar.. Är 20 år och kommer från "metropolen" Lidköping men stannar nog bara kvar över sommaren sen blir det förmodligen en flytt till GBG som gäller om man lyckas hitta lägenhet. Har inte lirat så länge mot de flesta andra på sidan antar jag. Vi ska göra ett semiseriöst försök att vara aktiva och lägga upp lite olika resultat och såklart whine som är omöjligt att undgå imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 För ung för Vegas så får man stanna hemma och tokgrinda själv om inte vädret är för bra så man får skuld-känslor av att sitta inne.. Idag blir det CL-finalen med några bärs och lite grill med några polare. Men imorgon är man tillbaka i grindstugan igen och kommer förmodligen lägga ut lite resultat och kommentarer om hur kvällen har gått. Har bolagat med en annan polare sedan tidigare men för cirka en månad sedan bröt vi upp av olika anledningar. men nu lirar jag själv och det har gått bra hitintills. För bra väder för att sitta inne och skriva mer. Ses på borden! glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Kom precis hem efter att ha varit ute hela dagen i det sjuka vädret. Snart drar grinden igång, lirar std-passet från 19.00-00.00. Idag går ECOOP ME av stapeln, vågar man göra någon gissning på hur mycket övervärde det kommer bli i den idag... troligen inte. GL ikväll för de som ska lira. Cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Har lirat sen kl 18 med ongames 200k som start. Går rätt så dåligt hittills men känns ganska std för en söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 In before whine! Glglg grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 ty hokuzz u2 m8! cpkallt idag, men det är ju std söndag. Hittat 1/20 itm, får jobba på att hämta ikapp backet.. men lirade knappt några tunga turrar idag vilket var tur mtp all badrun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Kallt, lirade inte heller ngra "stora" men så e man ju micro med... glgl resten av kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 lirat ongames €250k sen kl 18. ligger 8/49. Allt annat har gått megakallt. Avreggade mig från ftps 750k i sista sekunden. jobba klonk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Hur går turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Ute som 23 eller nått sånt. Fan vad jag hatar söndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Fyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Satt obv och raila, märkligt att folk börjar slå 4x pre eller openshova typ 40 big för att de är livrädda för att spela potter eller bli 3betade med sina damer.. Classic sent i championchip. gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 men så e man ju micro med... När blev det micro att vara reg i highrollers ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Lagar mat för första gången på typ ett halvår. Snitzel och potatis. Grymt stolt över mig själv. Någon som vet om man kan växla step-tickets till pengar på ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Djupt imponerad, wp! Själv får man vänta tills morsan kommer hem.. Dragit igång grinden lite tidigare idag så reggar väl till 00 om jag inte är cpkall idag också. GL till de som grindar hårt idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Blev totalfailure med matlagningen. Brände snitzeln, kokade över potatisen och insåg att jag inte hade någon sås. Ketchup var inte så gott till denna maträtt kan jag meddela. Thank god for mcDonalds! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 Bredbandsbolaget har pajat hela min grindkväll. Av någon anledning som varken support eller jag kan lista ut så går det bara att komma in på internet på en dator. Det enda de kunde konstatera var att felet låg hos dem. Någon slags konfiguration som strulade. Självklart var det grinddatorn som inte funkade. Till råga på allt elände så har min sambo gömt min 3g-sticka så jag kan inte spela på den heller. Känns som att någon försöker säga mig att jag inte ska lira idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 14 spelare kvar i 9k gtd 5d rebuy.. ligger näst sist. UTG limpar in på min big jag chckar med mina QJs. Floppen kommer J72 jag checkraisar han när han betar minimum på flopp, han synar turn är 6a jag ställer mina sista 90k in i potten på ca 150k han steker hela tidsbanken och synar med K2.. river 2.. får jag denligger jag 4a och med i matchen. gg wp LOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Maj , 2010 Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 och tiltar ur mig ut 10k med bra stack. wp tar en 10 min rundtur i lägenheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2010 flippar ur mig typ på 15 plats i 15k 55d på party. Annars har jag inte hittat någon cash förutom en ovärd turnering jag lirar nu på ongame. En 22d freeze, ligger 4/9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Tror att det var det sämsta ft jag spelat i hela mitt liv. Självklart åkte man på sjätte plats efter att ha förlorat samtliga potter på FT. gg, gg GEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Tror att den korta sessionen slutade ungefär +-$100 eller nått. Rätt bra ändå med tanke på att jag fick lov att gå iväg 40 minuter för min hund började halta. Nu är det bingen följt av ett veterinärbesök klockan 8 imorrnbitti! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Drar igång tidigt idag 14.00-21.15 ska jobba lite extra imorgon så pallar inte va uppe till kl 04. Först får man lov att värma lite mat så man klarar av den långa dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts