braweone Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Shiiit va knäckt jag skulle vara:(. Hade 6 rätt på Lotto samtidigt som jag hade 2 rätt på lotto för några månader sen... ett rätt itll på lotto och jag hade vunnit 118 mille... ist blev det 4500:-.... måde dåligt av det men det här va 1000 gåner värre hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Surt, vilken skillnad det hade varit om du inte tittat på loppet och bara kollat resultatet efteråt? Det gör jag iaf, skulle inte orka en sån utdragning, men fortfarande sånt som händer. Vet en snubbe som spelat på hästar i flera år, som en hobby då han alltid lämnade samma siffror, han har inte vunnit en enda gång. Då kom det en lördag då han missade att lämna in sin rad, och just den gången missar han någon mille(kommer ej ihåg exakt belopp). Nu fortsätter han köra buss istället. Surt som sagt, men det händer:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmaster Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Jag missade bomben med ett mål förra veckan. Hade gett ca: 18,000 När jag läste detta så känns det mer som jag hade tur. My condolences... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 ruggigt riggat ! Snygga spikar och nästan maxutdelning där ni har alla. Trav e sjuukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Surt som fan, men visa den som blivit lycklig, alltså långvarigt, harmoniskt lycklig av lyxkonsumtion? Pengar är definitivt inte allt här i livet. Du hade säkert gått på rosa små moln i ett par veckor framöver om du hade vunnit men sen då? Jag tror man är ungefär samma person som man var innan man hade pengar om man vinner en stor prissumma. Men visst, lite lyxkant på tillvaron skadar inte men samtidigt finns det så många andra behov man behöver tillfredsställa för att bli balanserad och glad. Fast visst har du lite rätt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Pengar är oumbärliga i många sammanhang men samtidigt helt oanvändbara i andra. Fast det är väl rätt sällan de gör direkt skada... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Maj , 2010 Rapport Share Postad 19 Maj , 2010 Asså seriöst. Klart 11M gör sick skillnad för de flesta i sina liv. Nej, man blir inte en annan människa som får en annan livsåskådning osv, men många val som tidigare inte varit möjliga, blir det. Sjuk frihet sas. Sjuk sjuk sjuk bad beat, blir uppriktigt ledsen av att läsa det. Sjukt surt mannen, på dom igen! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Tack söderkrippa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 20 Maj , 2010 Rapport Share Postad 20 Maj , 2010 Sucks.. Trav kan vara rent överjävligt tiltande men även helt fantastiskt när strecken sitter.. Har spelat på trav i många år och skulle kunna skriva en bok om alla konstiga och sjuka saker som hänt mig i den sporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Jag brukar vara sjukt bra på att se nyktert på motgångar, vilket du också verkar kunna göra i detta fall egentligen. Men jag har svårt att se hur jag skulle kunna se nyktert på denna beat. Som du säger så skulle det kännas så mycket bättre om det hände i en tidigare omgång. Känner med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lok123 Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Ja jävlar, här snackar vi bad-beat. Tur att jag inte spelar på hästar (eller någonsin varit när de pengarna) för jag vet nog inte hur jag skulle hantera detta. Glädj dig att du kan blir zen-master av typ 43e graden om du lär dig hantera det här Garanterad återfödd som Dahlai Lama i nästa liv alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 21 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Tack för alla uppmuntrande ord, dom har faktiskt hjälpt, tro det eller ej . Dessutom läker ju tiden alla sår sägs det, och det verkar som det stämmer. Lördag i morgon... lycka till allihop! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 7 Rätt hade "bara" gett 10.2 millar och därför luktar det troll över det hela. OM man är så nära så vet man väl vad 7:an verkligen skulle ge..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 7 Rätt hade "bara" gett 10.2 millar och därför luktar det troll över det hela.OM man är så nära så vet man väl vad 7:an verkligen skulle ge..? Vem orkar trolla???? TS räknade kanske felaktigt med 5 och 6:orna? OBS! Jag är inte speciellt insatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 27 Maj , 2010 Rapport Share Postad 27 Maj , 2010 Systemet var inte så stort så 6or och 5or hade inte gett i närhet av en miljon. Dessutom så skrev TS att SJUAN skulle gett 11 millar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 27 Maj , 2010 Rapport Share Postad 27 Maj , 2010 Han har redan deklarerat att han fick runt 30k och hur systemet såg ut. Varför varför skulle han ljuga om detta? Anledningen till att det blev så lite pengar är den sneda prisfördelningen (40-20-40). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 27 Maj , 2010 Rapport Share Postad 27 Maj , 2010 Men lolla mig. Hur prisfördelningen ser ut på V75 har väldigt lite med detta att göra. Opponerade mig bara emot att TS tog fel på en miljon om vad ev utdelning på 7 rätt skulle varit. Har man missat 10,2 millar + kanske 150k på 6or + 5or så skulle iaf inte jag påstå att jag missat över 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 27 Maj , 2010 Rapport Share Postad 27 Maj , 2010 jag kan verifiera att det inte är troll för jag fick höra raden inspelad på TS mobilsvar och dessutom se den minen som bara inbefinner sig när man är riktigt less. Dock måste jag säga att han verkar ta det med mer ro än vad jag skulle göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 27 Maj , 2010 Rapport Share Postad 27 Maj , 2010 När jag räknar på det (förutsatt 7 skulle gett 10.2 millar) och 6 och 5 gav det de gav så skulle det bli: 11 234 847 kr Sen är det möjligt att sexorna och femmorna skulle ge lite mindre men det är väl av mindre betydelse. streckmässigt var det 37 % för TS-streck och 32 på Bachelores Dream som vann. Min uträkning säger 39 sexor och 504 femmor. i deloppen som de hade alla i var det ganska många hästar 15*12*15. Ingen häst var heller struken i de loppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts