Gå till innehåll

En sandigare sandlåda!


ANGRYKOREAMAN

Recommended Posts

Sandlådan är till för att ni ska få vara elaka mot varandra.

 

Sandlådan inte till för att du ska få skriva vad som helst om personer som inte är med i sandlådan.

 

Sandlådan är inte till för att håna någon genom att jämföra personens spelförmåga med en "kastrerad neger".

 

Vi kommer inte att plocka bort modererandet helt någonstans på Pokerforum. Vill du skriva vad du vill finns det andra ställen för det.

 

Det är löjligt att detta är så svåraccepterat av vissa. PF.nu och Poker.se ser internet som en förlängning av verkligheten och inte något som utesluter en från normalt hyfs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sandlådan är till för att ni ska få vara elaka mot varandra.

 

Sandlådan inte till för att du ska få skriva vad som helst om personer som inte är med i sandlådan.

 

Sandlådan är inte till för att håna någon genom att jämföra personens spelförmåga med en "kastrerad neger".

 

Vi kommer inte att plocka bort modererandet helt någonstans på Pokerforum. Vill du skriva vad du vill finns det andra ställen för det.

 

Det är löjligt att detta är så svåraccepterat av vissa. PF.nu och Poker.se ser internet som en förlängning av verkligheten och inte något som utesluter en från normalt hyfs.

 

Jag försökte vara tydlig med att jag var elak mot ST. Är det där det faller att det kunde tolkas rasistiskt?

 

Är det här okej isf:

ST: Du och enbart du spelar som om du vore en kastrerad neger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det här okej isf:

ST: Du och enbart du spelar som om du vore en kastrerad neger!

 

Givetvis inte. Det implicerar fortfarande att kastrerade negrer är idioter. Sluta försöka levla.

 

 

Kan vi få lite exempel på vad som är tillåtet i sandlåden, men inte i övriga forumet?

 

Ändra rubriker i sandlådan är tydligen helt ok för moderatorer... :cry:

 

Rubriker ska spegla trådarnas innehåll. Det gäller även för Sandlådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Rubriker ska spegla trådarnas innehåll. Det gäller även för Sandlådan.

 

Ok, jag tyckte att det var en bra ide att förväxla kristendom med islam (med flit) för att förtydliga. I tidningar brukar också just rubriker tillåtas att skrivas lite mer "artistiskt" än innehållet, men jaja ... inte i PF's sandlåda, där det mesta är tillåtet...... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kastrerade negrer får ingen fitta, så nej.

 

Av ren förutsebarhetsskäl och baserad på föreliggande praxis bör ju även det här uttalandet i sandlådan få en varning (källa: uttalande om kastrerade svarta i min dagbok).

 

Dock... är ju uttalandet rent faktiskt korrekt. Möjligen kan vara användandet av N-ordet som genererar varningen...

 

 

Tror dessutom att jag precis bekräftade Angrykoreamans uttalande om mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...