Hittapengarna Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Har aldrig tidigare spelat på Pokerstars men tänkte testa på att köra Sunday Million ikväll. Har försökt hitta turneringen i lobbyn i lugn och ro ett flertal gånger men jag är antagligen blind för den visas inte i listan. Någon som vet om den är inställd eller om jag bara gör fel? Citera
Donner Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Den är nog ersatt med nåt SCOOP event Citera
Mohican Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Har aldrig tidigare spelat på Pokerstars men tänkte testa på att köra Sunday Million ikväll. Har försökt hitta turneringen i lobbyn i lugn och ro ett flertal gånger men jag är antagligen blind för den visas inte i listan.Någon som vet om den är inställd eller om jag bara gör fel? Fan va avundsjuk jag blir. Jag har aldrig spelat större MTTs än $30. SnGs 50 o 100 iofs, men med varierande resultat. I tip my hat. Citera
Snusarn Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 inte vilket som helst, scoop main i afton. Citera
PokerStars_Vanja Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Hej! Ja, tyvärr så var några av våra vanliga satelliter och turneringar inte upplagda i lobbyn på grund av SCOOP (Spring Championship of Online Poker) satelliter och huvudevents. Om ni kikar under 'Turnering' -> 'Vanlig' -> 'Alla' i lobbyn, så kommer ni att kunna se nästa veckas Sunday Million upplagd och den spelas den 23e maj klockan 22.30 (svensk tid). Önskar alla lycka till i spelen! Med vänliga hälsningar, Vanja T Citera
Recommended Posts