Gaston116 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Länk plz! Live Streaming scroll scroll scroll... Härlig vinst idag, Hallenius for president. Citera
Gaston116 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Sick låt:D edit: Lyrics: I thought I saw a game brought to life But Bnet. It was crap. It made me want to cry I felt a little dead inside Well you couldn't be BroodWar I adored You don't seem to know Or even care what flist is for I can't f message anymore Blizz, where are my channels at? All I have is private chat What the hell's going on? Nothing's fine I'm torn I'm all out of faith This is how I feel There's no cross-region play It is nothing like BroodWar Bnet never changed Into something real Stuck in placement And I can see The perfect game is torn You're a little late I'm already torn So I guess facebook friends is alright I just want some privacy And not shared RealIDs But I put my faith in you and now I don't care Facebook sucks I miss f message so damn much There's just so many things That I can't touch I'm torn I'm all out of faith This is how I feel There's no cross-region play It is nothing like BroodWar Bnet never changed Into something real Stuck in placement And I can see The perfect game is torn You're a little late I'm already torn Torn hoooooooooo hoohooooooo oooooooo On ICCup, my high rank's D But SC2? I'm Diamond league What the hell's going on? Nothing's right I'm torn I'm all out of faith This is how I feel There's no cross-region play It is nothing like BroodWar Bnet never changed Into something real Stuck in placement And I can see The perfect game is torn I'm all out of faith This is how I feel There's no cross-region play It is nothing like BroodWar You're a little late I'm already torn Torn (Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh) Hoh Citera
Vrakman Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Streaming Software Härlig vinst idag, Hallenius for president. Såg du målet? OMFG!!! Sköna tre pinnar ivf, nu tar vi Henkes brögäng på söndag, ska du gå? Citera
Gaston116 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Såg du målet? OMFG!!! Sköna tre pinnar ivf, nu tar vi Henkes brögäng på söndag, ska du gå? mm, kollade på tvn. vet inte om jag ska gå, dom jag brukar gå med är utomlands. men blev lite sugen efter idag. Citera
Vrakman Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 mm, kollade på tvn. vet inte om jag ska gå, dom jag brukar gå med är utomlands. men blev lite sugen efter idag. Bästa matchen för säsongen, hoppas du gick! Citera
killerwolf Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 ryktet florerar vilt att fas 2 för starcraft 2 betan startar vilken dag som helst.. de har sagt att betan ska vara uppe i 2 veckor innan retail och retail är i slutet av denna månad så om siffrorna ska stämma kommer den upp igen inom idag och den tionde... bara att sitta på nålar och hoppas nu då IM FUCKING PUMPED Citera
Gaston116 Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2010 ryktet florerar vilt att fas 2 för starcraft 2 betan startar vilken dag som helst.. de har sagt att betan ska vara uppe i 2 veckor innan retail och retail är i slutet av denna månad så om siffrorna ska stämma kommer den upp igen inom idag och den tionde... bara att sitta på nålar och hoppas nu då IM FUCKING PUMPED mm senast den 10e ska det ju starta, är i Hong Kong nu och ska va i asien i en månad framöver så frågan är om jag lirar på asien servrarna när jag är här, det vore jävligt kul. Nån som har tips på bra mus och tangentbord? funderar på Razer Mamba som mus. Citera
killerwolf Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 jag är då nöjd med min steelseries ikari, bara en aaaaaningens för stor mus för min hand, i långa matcher så glider den upp/ur mitt grepp för att jag har så liten hand. Citera
killerwolf Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 jag är då nöjd med min steelseries ikari, bara en aaaaaningens för stor mus för min hand, i långa matcher så glider den upp/ur mitt grepp för att jag har så liten hand. Skön feature är att man kan byta mellan 2 förinställda dpi-lägen med 1 knapptryck på musen. Ena har jag till sc2/quakelive och ena är cp-hög sensitivity i windows/poker. Citera
Gaston116 Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2010 jag är då nöjd med min steelseries ikari, bara en aaaaaningens för stor mus för min hand, i långa matcher så glider den upp/ur mitt grepp för att jag har så liten hand. Skön feature är att man kan byta mellan 2 förinställda dpi-lägen med 1 knapptryck på musen. Ena har jag till sc2/quakelive och ena är cp-hög sensitivity i windows/poker. Ok, kan man ändra vad knapparna på sidan gör? funderar på razer mamba kan man ändra så man har 4 knappar på sidan och kan ha "1a" på en och "1t" på en kommer vara grymt tror jag. Citera
killerwolf Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 ja, sidorknapparna kan du ställa in vad som helst, som med alla andra möss där ute som inte har "kent-åkes musföretag" på kartongen. Software vettu =) skulle då ställa in de knapparna till "8" respektive "9" jag, så man kan gruppa typ enstaka harass units eller scoutunits till dem, och ha mainarmies på "1", och byggnader etc på 2-3-4 Citera
Sorkoas Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 jag överväger seriöst att beställa sc2-musen från razer lol http://www2.razerzone.com/sc2/spectre.php tror razer generellt gör bäst rts-möss. annars är jag sugen på deras deathadder som verkar vara formad som gamla MS IE 3.0, men tror den är mer för fps-spel osv då den känns ganska klumpig och mer som en precisionsmus än snabb. Citera
killerwolf Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 LOL den fulaste musen jag sett, bortsett från diodljuset så såg den ut som de gamla mössen man såg på datorerna i mellanstadiet. Citera
Sorkoas Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 Hade tänkt köra random när betan kommer upp igen. Har väl hyfsad koll på P men Z kan jag verkligen inte med så blir inte så stabilt spel. Skulle därför vilja ha en träningspartner då mitt ladderspel annars skulle bli att man får autoförlora som T för att det ska jämna ut sig. Någon som är sugen att köra hårt random vs random praccande tills spelet släpps helt? Även en hel del 2v2-pressande på rätt seriös nivå vore skoj. Citera
Luap Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 jag är då nöjd med min steelseries ikari, bara en aaaaaningens för stor mus för min hand, i långa matcher så glider den upp/ur mitt grepp för att jag har så liten hand. Skön feature är att man kan byta mellan 2 förinställda dpi-lägen med 1 knapptryck på musen. Ena har jag till sc2/quakelive och ena är cp-hög sensitivity i windows/poker. Skönaste musen ever, typ. Dock gav jag upp efter att fem exemplar (no fking joke) har gett upp, så det blev en qpad-mus. Typ bättre på alla sätta imo Citera
Gaston116 Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2010 Nån som har koll på när betan kommer upp och minimum krav på uppkoppling? Är i Hong Kong just nu och kommer vara i asien under hela betan. Sorken; vi skulle kunna ta några matcher sen när betan kommer upp. Citera
Chillarn7 Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 Funkar europeiska betan Gaston? Försöker connecta men går inte, amerikanska verkar funka.. Citera
Gaston116 Postad 10 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2010 Funkar europeiska betan Gaston? Försöker connecta men går inte, amerikanska verkar funka.. Jag är i thai ATM och har dåligt internet, men imorgon ska jag till Kuala Lumpur så ska tanka betan då. Citera
killerwolf Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 europeiska är död, nord amerika är online och asien är död... följ det på http://www.teamliquid.net edit; OMG OMGO MGOM OGMOMG BETAN ÄR UPPE Citera
Sorkoas Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 haha sätter mig och laddar ner patchjäveln sen när man ska logga in så går allt ner obv. fan om man varit lite kall så hade man tryckt in 2-3h sömn till istället för att rusha till datorn när man vaknade... Citera
Recommended Posts