Gå till innehåll

beercreek @nivå22 rest of life


beercreek

Recommended Posts

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför är donken kall? Tycker den fungerar?

Vad gör jag på river när jag har Q högt och 450 kr kvar om jag nu c/c turn. Donkpusha? c/f?

 

 

Donken är kall för jag kan inte se en vettig range du vill donka på given flopp, kan tycka din hand är dödskall att donka om man nu ska göra det. Du vill ju inte sätta dig i båten med Q högt fd att gör ofta, tex om han slår om. Donkar du ex set här? har du ens några överpar?, donkar du 2p? tp?

 

Med given turn om han betar gillar jag en checkdeg. Men c/f är inte helt fel, donken är finare på river än på flopp imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min förra rumkamrat tillika känd som legenden easylife brukade spela dödshögt när han sprang bra och micro när han sprang dålig. Prova det, han ble dööödsrik.

 

 

(händerna har jag inte mkt säga om. quita spelet när du är tiltad och förlåt inte dig själv för dåliga spel med rationaliseringen att du var tiltad)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min förra rumkamrat tillika känd som legenden easylife brukade spela dödshögt när han sprang bra och micro när han sprang dålig. Prova det, han ble dööödsrik.

 

 

(händerna har jag inte mkt säga om. quita spelet när du är tiltad och förlåt inte dig själv för dåliga spel med rationaliseringen att du var tiltad)

 

GTO-tequila hade väl någon liknande ide om d där :) kanske inte så dumt endå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...