Partneransvarig Postad 26 April , 2010 Rapport Share Postad 26 April , 2010 Pokerstars.com bjuder våra besökare på en rejäl uppsättning SCOOP-biljetter nu på tordsdag kl 20:00, missa inte detta! Turneringen spelas kl 20:00 på torsdag den 29 april. Turneringen ligger under "privat" i turneringslobbyn och är öppen för alla våra nordiska medlemmar. Adderade priser: Plats: 1. $215-SCOOP biljett 2. $109-SCOOP biljett 3-7. $16.5 -SCOOP biljett 8-17. $11 -SCOOP biljett Inköp: $10+1 Lösenord: detdutroligenhållerihandenjustnuellerlitengnagare, trebokstäver. Klicka här för att skapa ett konto hos Pokerstars.com och delta i vårens största turneringsserie SCOOP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slyngryta Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Nice, ses på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Nice, ses på torsdag! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 hjälp fattar inte vad lösenordet e hwauhauahua Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Vill bara påminna alla om denna turnering ikväll! Samtidigt grindar man givetvis också Prostaker-frirullen som ni hittar här. Lycka till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 31 anmälda, frirullar ju nästan en scoopbiljett. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 250 FPP bounty till den som slår ut Juggler79. Pma mig när det är klart! Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Jag nickar Fobmyxeer, kom och plocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Men...jag som inte orkade lira mer idag Kul för er andra att jag får vara med och dumma ut mig lite iaf(hatar icke-turbo) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Jag nickar Fobmyxeer, kom och plocka! Haha, de gick snabbt Edit: Jag har inte slagit ut någon, men fick syn på de Edit: Ute jag med efter att ha satt en nisse(en sån där som höjer 3bb ifrån utg i första perioden) på skräp. Lika bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Eh ja, det är så skönt att göra de där hjältesynerna och de är korrekta. Så behöver väl bara göra 49 till innan den sitter. Gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Blir det fler såna här? De var feta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 nvm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts