Noslen Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Jag är kär. I en pokerklient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Nämen tänka sig, det har lirats lite poker!Bye bye Entraction. Hej, hej Prima. Underbart med miljöombyte. Underbart med nya utmaningar. Kört ca 1400 händer so far och plussat en sådär 5 inköp på nl200. Nu fortsätter vi så. Bra plan, kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Victor_ Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 ... modd-edit: Som vanligt rekommenderar vi inte att man addar okända på msn. Särskilt inte förstagångs postare. Om nu någon skulle missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 Jag är kär. I en pokerklient. Tyvärr är kärleken inte ömsesidig. 2400 dollar under ev so far. På 8k händer. Blivit många timmars lir senaste dagarna. Fortsätter idag. Snart dags att rapportera lite siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
difrules Postad 20 Juli , 2010 Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 Æntligen lite uppdatering.... Tyvärr är kärleken inte ömsesidig.2400 dollar under ev so far. På 8k händer. Blivit många timmars lir senaste dagarna. Fortsätter idag. Snart dags att rapportera lite siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 20 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 Varians e underbart. Upp 1300 dolls första sessionen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Victor_ Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 ... modd-edit: Som vanligt rekommenderar vi inte att man addar okända på msn. Särskilt inte förstagångs postare. Om nu någon skulle missat det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 raderat inlägg Kan du inte skriva dina funderingar här i tråden istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 raderat inlägg Hej Victor! Du får gärna skicka PM här på forumet så ska jag försöka svara på dina frågor så gott det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 Hittat 2700 dollar senaste tre dagarna. Nu är det gröna siffror i juli och känslan är att detta kommer bli en bra månad tillslut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Söndag 25 juli, dag 101 Sen senast Händer: 16'155 Speltid: 31,75 tim Resultat Entraction: 94 Euro Resultat Prima: 2'623 $ Totalt Händer: 162'822 Speltid: 258,25 tim Resultat Entr: 8'454 Euro Resultat Prima: 2'623 $ Resultat SvS: 29'450 Sek Resultat Live: 13'500 Sek Borde kanske döpa om min dagbok till 1 år, 100 000. Släpar efter resultatmässigt. Även volymmässigt. Dock har jag fått godkännande av min boss (mig själv) att bara jobba när det regnar och vara ledig när det är bra väder. Jag skyller alltså på chefen och John Pohlman. Närmaste tiden väntar en tripp till mysiga Gränna, släktkalas i mörkaste småland, en sväng till Gröna Lund och en 10-dagarns vistelse i Kroatien. Laptopen hänger med överallt så det blir en hel del lir även framöver! Om vädret tillåter förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Ok, nu är det slut på lata dagar. Dags att rycka sig i kragen. Siktar på 75 000 spelade händer i aug. Rapport från dagens session kommer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cruel_crill Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GoodGame Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Tisdag 3 aug, dag 110 Sen senast Händer: 12'066 Speltid: 22 tim Resultat: -4'202 Sek Totalt Händer: 174'888 Speltid: 280,25 tim Resultat: +52'046 Sek Nu slår vi ihop allt och gör det hela lite mer lättöverskådligt. Omvandlar allt i sek efter aktuell kurs. Snart har en tredjedel av projektets tid gått och resultaten har uteblivit. Men... Det är nu det börjar. Sommaren har sagt sitt. (Iaf för min del). Hösten närmar sig. Nya tag. Nya möjligheter. 1, 2 ,3... Nu kör vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Jag är på, kör på heltid nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag är på, kör på heltid nu Såja! Helt rätt beslut. Kommer gå bra för dig. Du har alla ingredienser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Söndag 8 aug. Dag 115 Sen senast Händer: 8'533 Speltid: 13,75 tim Resultat: +3'816 Sek Totalt Händer: 183'421 Speltid: 294 tim Resultat: +55'862 Sek Nu skulle man egentligen varit i Kroatien med polarna och roat sig.. men pga dom fjuttiga resultaten senaste tiden gick det inte att hänga på. Hade helt enkelt inte råd. Istället blir det att sitta framför datorn och jobba stenhårt närmsta månaderna för att hitta volym och jobba igen negativ varians så snabbt som möjligt. Målet är att spela 77'500 händer i aug och kommande vecka ska 28'000 händer av dom spelas in enligt mina delmål. 4'000 händer/dag. Eftersom jag kör bara kör 6 bord samtidigt räknar jag med att spela ca 8-9 timmar per dag effektivt. Back to riktig arbetsvecka mao. Återkommer med lägesrapport imorn igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Vilka tider spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Vilka tider spelar du? Denna vecka kör jag igång redan vid 10 och kör i omgångar till midnatt ca. Tar mkt pauser osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Denna vecka kör jag igång redan vid 10 och kör i omgångar till midnatt ca.Tar mkt pauser osv. inklämd mellan dig och mörka riddaren =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 inklämd mellan dig och mörka riddaren =( Lika bra jag inte får reda på vad du nickar. Kommer jag bara börja levla mig själv osv. Gl i alla potter förutom mot mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Lika bra jag inte får reda på vad du nickar. Kommer jag bara börja levla mig själv osv. Gl i alla potter förutom mot mig! heheh 4betarN, trodde du visste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 I min ensamhet och tristess tänkte jag bjuda på live-update från dagens maratonpass. Kanske är det någon själ där ute som vill åka med mig i berg & dalbanan. Kör 6 bord NL200, ev NL100, beroende på värde, trötthet, känsla osv. Dagsmålet är 4000 händer. Alla resultat exkl rb. Session 1: 1 tim. 597 händer. NL200. +237$. Session 2: 1 tim. 524 händer. NL200. -327$ Lunch Session 3: 1 tim. 520 händer. Nl100-Nl200. -474$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daNteMan Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Jag sitter på jobbet och har skittråkigt. Blir nog en del refreshande på den här dagboken nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts