GG Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 like like like like like like like like like like najsdnsakjdnaskjdhkjsahdjashdjashdjasdas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Såg första delen när den kom, och till skillnad från den, som faktiskt har en intressant historia att berätta, är ju delen om Robl väldigt platt. Robl framstår bara som en rätt träig och trög pokerspelare som antingen sitter och stirrar in i en datorskärm, lyfter vikter eller festar och inte har så mycket vettigt att säga. "What is happiness... Is it, like a buddhist monk who, like, meditates twenty hours a day, or is it, like, travelling all over the world, partying, meeting girls and stuff...?" Vafan Håller med. Gillade Zeebo-delen mkt mer, Robl gillar jag inte så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Riktigt discogymmande han körde Detta inlägget fick mig att le rätt rejält, ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 like like like like like like like like like like najsdnsakjdnaskjdhkjsahdjashdjashdjasdas +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Skulle bara vilja ta tillfället i akt och nominera Yxels signatur till PFs bästa. OnT: Jag har samma färg på mina strumpor som Zeebo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 +1 på signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Såg första delen när den kom, och till skillnad från den, som faktiskt har en intressant historia att berätta, är ju delen om Robl väldigt platt. Robl framstår bara som en rätt träig och trög pokerspelare som antingen sitter och stirrar in i en datorskärm, lyfter vikter eller festar och inte har så mycket vettigt att säga. "What is happiness... Is it, like a buddhist monk who, like, meditates twenty hours a day, or is it, like, travelling all over the world, partying, meeting girls and stuff...?" Vafan +1 Var ju nästan så man skämdes lite för Robl när man kollade Kändes väldigt omogen för att vara 22 bast... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Håller med. Gillade Zeebo-delen mkt mer, Robl gillar jag inte så mkt. blev sjukt tiltad av att se del 1 han är ju en sån jävla ärkenörd kolla inte ens klart den, i 2:an fick man ju iaf se en snygg brud! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 blev sjukt tiltad av att se del 1 han är ju en sån jävla ärkenörd kolla inte ens klart den, i 2:an fick man ju iaf se en snygg brud! [x] tittar på pokerdokumentär för att se brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 [x] tittar på pokerdokumentär för att se brudar + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 [x] tittar på pokerdokumentär för att se brudar Tittar alltid på brudar(snygga) om tillfälle ges, vem gör inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts