psykologen Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Någon som vet hur den storyn slutade om det nu ens var någon sanning i det? Om jag inte missminner så ryktades att sklansky hade en relation men en mycket ung flicka vid namn Sue. Sklansky lade tydligen ut bilder på myspace eller nåt där hon var iklädd dockkläder. Jag har försökt gooogla fram något men hittar inget. Citera
Metaddict Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Hör inte detta hemma i sandlådan ändå... Citera
psykologen Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 http://www.neverwinpoker.com/david-sklansky-sue-brandi-hawbaker-nwp-banned-from-twoplustwo.htm Citera
psykologen Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 Hör inte detta hemma i sandlådan ändå... Ingen aning, stämmer det så är det väl snarare sklansky som hör hemma där. Citera
speltorsk_LOL Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Ingen aning, stämmer det så är det väl snarare sklansky som hör hemma där. Vafan då. Hade jag vart i den gubbens ålder hade jag gärna klätt ut unga flickor till dockor, och sen satt på dem och pattknullat dem och sånt. Citera
psykologen Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 http://www.neverwinpoker.com/brandi-hawbaker-suicide Citera
ibmachine Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Vafan då. Hade jag vart i den gubbens ålder hade jag gärna klätt ut unga flickor till dockor, och sen satt på dem och pattknullat dem och sånt. Ok, då vet vi. Är det ok om dom råkar vara släkt med dig? Då borde du nog berätta detta för din familj. Och eventuella vänner du har. Citera
SasaOmerbasic Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Ok, då vet vi. Är det ok om dom råkar vara släkt med dig? Då borde du nog berätta detta för din familj. Och eventuella vänner du har. Du erjku inte frrisk! Citera
psykologen Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 Konstigt att ingen nämt det här tidigare. http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/post-you-were-waiting-141276/ Citera
baller Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Konstigt att ingen nämt det här tidigare. http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/post-you-were-waiting-141276/ old Citera
Joey Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 var det inte hon som tog sitt liv? Nej. Citera
MikeTime Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Nej. Nej, inte "dockflickan Sue". Det var Brandi som gjorde det. Citera
Sebp Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 När jag till slut tröttnat på Kicki Danielson och falukorven så kommer nåt sånt här... Jag får ståballe när jag läser om Sklanskys rockstjärneliv- man har inte lyckats i livet förrän man vid 60 barre har proklamerat på internet sitt "personliga och privata" förhållande med en inavlad handikappad 20åring som man gömmer i källaren, för att sen följa upp med att man gillar håriga musslor och att man har en dildo i varje handskfack. Well played. Jag har inte vågat titta på bilder än, av rädsla av att skjuta för tidigt innan jag lusläst alla detaljer och verkligen dragit ut på njutningen. Citera
psykologen Postad 4 April , 2010 Författare Rapport Postad 4 April , 2010 Undrar om inte dildon var ämnat för eget bruk? Citera
Big Less Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Undrar om inte dildon var ämnat för eget bruk? Den var nog mer än "ämnad för" i så fall, om vi nu ändå ska prata om saker som ger äckliga bilder i huvudet. Citera
jkkman Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 När jag till slut tröttnat på Kicki Danielson och falukorven så kommer nåt sånt här... Jag får ståballe när jag läser om Sklanskys rockstjärneliv- man har inte lyckats i livet förrän man vid 60 barre har proklamerat på internet sitt "personliga och privata" förhållande med en inavlad handikappad 20åring som man gömmer i källaren, för att sen följa upp med att man gillar håriga musslor och att man har en dildo i varje handskfack. Well played. Jag har inte vågat titta på bilder än, av rädsla av att skjuta för tidigt innan jag lusläst alla detaljer och verkligen dragit ut på njutningen. sjukt att inte detta fått mer kärlek :h: Citera
Recommended Posts