Olycklig_fisk Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Att jag blir utdragen varje jävla gång jag lirar en sng. Så sjukt jävligt dåliga syn som denna: Har vart så hela veckan fattar inte! http://www.cardschat.com/hand/10897 Citera
sulla Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Troligen beror det på att han vet att han alltid har typ 50% att vinna handen varav en hel del kort ger honom nöten, spelet är väl inte jättebra i sig då han bara synar hela vägen. Men att du loosar en flipp är knappast nåt att gnälla på. Citera
Olycklig_fisk Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 Men att du loosar en flipp är knappast nåt att gnälla på. Jo eftersom jag blir utdragen i varje sng. Precis nu drog horan runner runner kuk mot min stege. Samma skit ny dag Citera
Big Less Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Jo eftersom jag blir utdragen i varje sng. Precis nu drog horan runner runner kuk mot min stege. Samma skit ny dag Och kuk slår stege? Undrar annars varför du betar river i första handen. Citera
Olycklig_fisk Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 Asså jag lägger ner den här skiten ett tag verkar ju omöjligt att vinna! Utdragning efter utdragning efter utdragning. Har inte sett någon som har en positiv roi heller. Alla verkar vara förlorande spelare. Finns det något spel som man kan va sämst och på ändå vinna? Förutom poker. Citera
sulla Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Jo eftersom jag blir utdragen i varje sng. Precis nu drog horan runner runner kuk mot min stege. Samma skit ny dag Posta en av de händerna där du verkligen spelar bra då istället för att posta en hand där du är fisken. Tror dessutom av dessa inläggen kunna läsa att du är en sån som synar när han ställer på river med sin färdiga färg de gången klöver kommer. Säkert sitter du o svär o jävlar i mig över att han köper ut men gör ingen justering i spelet utan gnäller på att du blev utdragen igen o betalar av. Poker är ett spel där slumpen avgör rätt mycket i varje enskild hand. Förvänta dig inte att vinna varje gång du leder och försök minnas de gånger du drar ut. Citera
mels_ Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 [ ] tråden levererar Du slösade just 1 minut av mitt liv... Citera
Olycklig_fisk Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 PTror dessutom av dessa inläggen kunna läsa att du är en sån som synar när han ställer på river med sin färdiga färg de gången klöver kommer. Säkert sitter du o svär o jävlar i mig över att han köper ut men gör ingen justering i spelet utan gnäller på att du blev utdragen igen o betalar av.. Äh nej! Citera
Olycklig_fisk Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Men du får gärna visa mig hur jag ska lira om nu är så jävla bra. S Citera
Mahirov Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Jävla hycklare. När Isildur gör samma spel har han otur. När någon annan gör det spelar han dåligt. Citera
blää Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 skit i utdragningarna och var glad att motståndarna spelar dåligt..... Citera
jaken Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Jävla hycklare. När Isildur gör samma spel har han otur. När någon annan gör det spelar han dåligt. Je precis samma spel kan vara både bra och dåligt beroende på vem man gör det mot. Nu har jag inte ens orkat kolla vad detta va för spel men ändå Citera
apekatt Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Jo eftersom jag blir utdragen i varje sng. Precis nu drog horan runner runner kukmot min stege. Samma skit ny dag Lider med dig Citera
Olycklig_fisk Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Jag cashade ut nu iaf. Har på dessa tre veckor gått plus totalt 77$. Då har jag torskat 25$ på denna vecka. Citera
FiSherman63 Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Dessa ändlösa springande kukar, det blir helt klart långdraget. Citera
Recommended Posts