Gå till innehåll

2 dagars i Linköping


PKEngeln

Recommended Posts

Finns det någon obevakad hörna kvar där man smygsova under vilodagen? ;-}

 

Tyvärr inte denna gång.

 

varför en vilodag?

 

Tävlingsledaren är gammal och orkar inte två dagar i rad :mrgreen:.

 

Dessutom räknar vi med att en dag går åt att röja efter slaskande pokerspelare innan nästa dags spel kan påbörjas ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tävlingsledaren är gammal och orkar inte två dagar i rad :mrgreen:.

 

Dessutom räknar vi med att en dag går åt att röja efter slaskande pokerspelare innan nästa dags spel kan påbörjas ;-).

Det tar emot att säga men då får det bli CC till påsk. Obv har ni gjort upplägget för att slippa Motståndet från Väst ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kommer med all sannolikhet en glad hög från Hultsfred i förhoppning om viss upprättelse. ;).

 

Allt adderat värde är välkommet :mrgreen:

 

Edit: Kan tänka mig att muta tävlingsledaren för att få börja på finnens bord, ser det som en upplevelse att minnas resten av livet.

 

Kan säkert ordnas om så är fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om 36 är max blir det definitivt inte den största turneringen i Linköping, jag har själv arrangerat större. Men det blir garanterat kul! :)

 

Jo vi hade ju 52 spelare på turneringen i juni förra året så det blir inte den största i antal spelare för oss heller. Däremot blir p-potten den största för oss.

 

Nej, det blir garanterat skittrist! Jag ska jobba.

 

Ja det är rätt åt dig. Ut och skotta snö i Hallsberg. :mrgreen:

 

Sen spar du/ni från er klubb bensinpengarna för att åka hit och lägga beslag på 4 av de fem sista platserna som ni brukar ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

90 000 kr tror jag är största prispotten i Linköping. Hoppas att PK Engeln kan slå det inom ett år eller två! :)

 

Det tror jag inte eftersom vi inte har inköp högre än det som är till påsksmällen och vi har ett maxtak på 50 spelare (förutom till denna då).

 

Edit: Till bjoelle. Vänta inte för länge me anmälan. Just nu bara 15 platser kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte eftersom vi inte har inköp högre än det som är till påsksmällen och vi har ett maxtak på 50 spelare (förutom till denna då).

 

Edit: Till bjoelle. Vänta inte för länge me anmälan. Just nu bara 15 platser kvar.

 

Såg det, ska snacka med 2man så lär det dimpa in en anmälan idag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...