Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+1

 

Bra att bara syna och ge han utrymmet för att pusha bakom. För även om shorten skulle tura in något monster på floppen hade ju inte ditt spel gjort någon skillnad.

 

SÅ WP =D

 

Skönt att höra att man spelar rätt :) Men kände att det var rätt för jag är ju ganska stor favorit mot hans händer och hans bet på flopp är ju nöt för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä, back 200 på svs. Fick in 200bb stack på rivern med A3 på 38JA3 bräda. Givetvis visar han JJ. Redan trött på alla pokerlärare som vet precis hur folk borde spelat och som ska skryta om hur mkt dom vunnit på pokern...

Blir fan till o stänga av chatten nästa session.

Annars får jag säga att det inte går o jämföra micro spelet på svs med någon annan sida. Dom flesta verkar ruskigt svaga. Jag är väll inte mycket bättre så det säger väll kanske mer om mig då...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä, back 200 på svs. Fick in 200bb stack på rivern med A3 på 38JA3 bräda. Givetvis visar han JJ. Redan trött på alla pokerlärare som vet precis hur folk borde spelat och som ska skryta om hur mkt dom vunnit på pokern...

Blir fan till o stänga av chatten nästa session.

Annars får jag säga att det inte går o jämföra micro spelet på svs med någon annan sida. Dom flesta verkar ruskigt svaga. Jag är väll inte mycket bättre så det säger väll kanske mer om mig då...:)

 

Fast det är rätt mycket tomtar på ongame också må jag säga :) Fast svs tar nog priset. Kul och spela på svs men när man vant sig att få pengar den 2a så vill man ha det så :) iallfall jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah, jag vill också ha massa tid till poker. :( inledde en 8 dagars jobb session igår, topp 10 värsta jobb morgonarna i mitt liv idag. Förgyldes av att jag höll på o svimma utanför en brukare typ 6 på morgonen, förmodligen av ett blodsockerfall då jag bara ätit frukost och inte någon middag på två dagar. La även två fina spyor i en snödriva där i samma veva, oklart varför ^^

Hem och sova lite nu vid ett sen kvällsgrind på svs tror jag.

Liveslask i helgen att se fram emot iallafall, lönehelg och allt så förväntar mig fint värde vid borden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah, jag vill också ha massa tid till poker. :( inledde en 8 dagars jobb session igår, topp 10 värsta jobb morgonarna i mitt liv idag. Förgyldes av att jag höll på o svimma utanför en brukare typ 6 på morgonen, förmodligen av ett blodsockerfall då jag bara ätit frukost och inte någon middag på två dagar. La även två fina spyor i en snödriva där i samma veva, oklart varför ^^

Hem och sova lite nu vid ett sen kvällsgrind på svs tror jag.

Liveslask i helgen att se fram emot iallafall, lönehelg och allt så förväntar mig fint värde vid borden :)

 

Hade varit bättre och leva på pokern än leva på a-kassa. Vill resa osv men kan inte för man måste vara på ams ibland osv. Det suger :( Rätt gött att jobba ändå. :) Får hoppas på 30k klonk i helg när man spelar 1/4 sunday million :)

 

Du får nog börja äta bättre? :P man kan spy av panikångest osv också? Inget sånt? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste väl vara rätt att dega här?

 

synen prf var väl mest för han var lite spewig och jag är lite tiltad ;)

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.20(BB) On Game

SB ($49.23)

BB ($12.97)

Hero ($23.80)

CO ($20.30)

BTN ($20)

 

Dealt to Hero Q:club: K:club:

 

Hero raises to $0.70, CO raises to $2.50, fold, SB calls $2.40, fold, Hero calls $1.80

 

FLOP ($7.70) J:heart: K:diamond: 7:club:

 

SB checks, Hero checks, CO bets $2.95, SB folds, Hero calls $2.95

 

TURN ($13.60) J:heart: K:diamond: 7:club: T:club:

 

Hero checks, CO bets $6, Hero raises to $18.35 (AI), CO calls $8.85 (AI)

 

RIVER ($43.30) J:heart: K:diamond: 7:club: T:club: 4:club:

 

Hero shows Q:club: K:club:

(Pre 47%, Flop 8.3%, Turn 31.8%)

 

CO shows J:diamond: J:spade:

(Pre 53%, Flop 91.7%, Turn 68.2%)

 

Hero wins $41.80

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra första session idag(blir någon till), upp ca 450:-

Hittade en royalflush med kommentaren "sjuktur" från motståndaren. Mjo på sätt o vis har han ju rätt, men sluta ge mig odds då...

annars gott om fisk osv. Nu ska jag ut med hundjävlen och sen upp en sväng på träningen och checka läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fitta också, skickat iväg ID nu och så, sen ser jag att framsidan av ID inte är med färg? Men baksidan är, kan de neka det tror ni? :( Jävla skit om dom gör det :(

 

Hoppas det går igenom så man får in 330$ på bet24 så man snart har 30-35 inköp till nl20$ :) SKa bli så gött. Sen får jag skotta lite turrar på esp när rbn kommer också. :) Nice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+740 på 1200 händer 0.5/1. Sprungit bra osv.

Kör ett "dagens citat" idag också.

Frågade en kille vad han tänkte när han synade 2/3 bet på flopp med QQ på AK4 bräda(givetvis Q på turn).

"-Jo men ibland måste man gå på känsla.

-Kanske gått för bra innan, så man kände att turen var på plats?"

 

Behöver jag nämna att hans vpip var över 70?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 55kr på svs, klonk! Vad ska jag gøra med dessa? sportbetta, cashgamea, turra?? Nej Danity jag tænker inte skrapa två trisslotter:-) Slænger nog ivæg rullen på tre-fyra fotbollsmatcher kænns det som. Får hoppas på vinst:-)

 

lägg dem på att danmark vinner vm eller något :mrgreen:

eller på att dom blir top3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägg dem på att danmark vinner vm eller något :mrgreen:

eller på att dom blir top3

 

Haha danmark ær inte så bra.. Har redan lagt ett bet btw.

 

A. Birmingh.-West Ham 2

 

B. Twente-PSV Eindh X

 

C. Napoli-Inter 2

 

D. Sevilla-R.Madrid X

 

 

Kan vinna 2.8k eller vad det nu var. Hejja klonk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...