Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Har överlagt mitt spel. Är inte alls nöjd med hur det har gått på 1/2 så trotts att jag har rulle för nivån tänker jag kliva ner på 0.5/1 igen. Skillnaden blir att jag i fortsättningen kommer spela 200BB per inköp. Hoppas att det släpper lite.

Postad
Har överlagt mitt spel. Är inte alls nöjd med hur det har gått på 1/2 så trotts att jag har rulle för nivån tänker jag kliva ner på 0.5/1 igen. Skillnaden blir att jag i fortsättningen kommer spela 200BB per inköp. Hoppas att det släpper lite.

Är det inte svårt att övergå till 200bb eftersom du inte kan använda dig av samma strategi som du gör på 100bb?

Postad
Är det inte svårt att övergå till 200bb eftersom du inte kan använda dig av samma strategi som du gör på 100bb?

Förstår tanken. Jag gillar att spela 100BB eftersom ens beslut tenderar att bli lättare. Men å andra sidan är jag inte en sån som springer så fort jag dubblat. Tvärtom kan jag ha samma 5 bord uppe i en 8h session. Mao är jag van att spela deep också. Det är dock en ganska stor skillnad det håller jag med om.

Spelade 859 händer denna session och hittade ca 450+. Tappade en dryg där jag floppade K hög färg och han hade A hög. 400 Bb´s i den=( Men allt som allt är jag väldigt nöjd med mitt spel och focus.

200kr i timmen kan man ju leva med=)

Postad

On top of the morning to you!

Idag firar jag och sambon ett helt år ihop och vad fick man imorse, om inte Punch Out till det gamla hederliga Nintendot. Hon har koll på vad man vill ha :)

Blir ju megagrind till helgen på det kan jag säga.

Jag hade det förr, men nån jävel har snott det efter utlåning.

Postad
Måste vara världens bästa sambo som införskaffar punch out. Har du mäktat med Tyson?, jag har aldrig fixat honom och det tiltar mig nått så infernaliskt.

Jodå, jag har klämt Tyson ett antal ggr. Lärde man sig det så var det inte så svårt.

Postad

Hej hej, hoj hoj.

Imorron blir det lite MTT grind, schemat ser ut som följer...

19:00 $5.50 Freezeout $15,000

19:00 $22.00 Freezeout $15,000

19:30 $3.30 Freezeout $5,000

19:45 $2.20 Freezeout $12,000

20:00 $11.00 Freezeout $50,000

20:00 $3.30 Freezeout $5,000

20:30 $3.30 Rebuy $40,000

21:00 $5.50 Freezeout $20,000

Postad

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

Hero ($114)

BB ($137)

UTG ($74.79)

CO ($235)

BTN ($350)

Dealt to Hero Q:heart: Q:spade:

fold, fold, fold, Hero raises to $3, BB calls $2

FLOP ($6) T:diamond: T:heart: T:spade:

Hero bets $5, BB calls $5

TURN ($16) T:diamond: T:heart: T:spade: A:club:

Hero bets $10, BB calls $10

RIVER ($36) T:diamond: T:heart: T:spade: A:club: 3:club:

Hur går jag vidare, vad gör jag annorlunda? Liten pott osv men ändå. random fi

Postad
Att bo själv är underbart tills det kommer till städningen.. suck

Ikväll är det Livelir på katslösa a´la 5/5 WISH ME LUCK

mvh bugsvågssven

Käre bugsvågssven du plussar 1500 ikväll!

• Skapa nytt...