eurythmech Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Fast det blir ju elementära uträkningar, eller missar jag nåt? Citera
Mickel Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Håller just på och gör ett tilt-virus till botarna. Citera
liraren54 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Håller just på och gör ett tilt-virus till botarna. lol! =) Citera
Plajer Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Var det inte riktigt mycket shortstackbotar på ipoker förut? eller är dom kvar? Citera
Fordie Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Var det inte riktigt mycket shortstackbotar på ipoker förut? eller är dom kvar? Det var väl prima? Fanns mkt på prima iaf. Den boten jag använder till och från har +at konstant minst €/$1000 i månaden i över 3 år nu. Har dock (rent hypotetiskt *host*) börjat jonglera med typ 7 (typ) andra sätt att bygga botar på. Neurala nätverket osv. FLbotar är cplätt att programmera, den vi gjorde slog 1/2 hu inkl rake, men där vi körde var det så lite trafik att man inte orkade lägga ner tiden på att spela kanske 2 bord 4h om man hade tur. Planen var 9 bord 6h/dag. Man rejkade ju som faan. Den bästa boten jag vet som finns på det forumet vi hänger på har dragit in $1.7M på 4 år. Är väl inte fy skam enligt mig. Det är en NL-bot. Vet inte hur det är med att lägga ut länkar till saker, men en viss bot som påstod sig spela under nicket Isildur1 (eller ja, någon gjorde en lol-bild typ som det blev mediapådrag över), den botens ~halva source låg ute gratis förut, den boten var sjukt avancerad och vet att folk vinner halva förmögenheter med den, tyvärr låg (såklart) inte AI'n ute, hade varit kul att se hur han gjort, men kan tänka mig att det är sjuuukt mycket opponent modelling, där vi har störst problem när det gäller NL, även om våran nuvarande NL är helt cpsjuk på reads (90% cirka sitter iaf 1 av FI's kort rätt) Disclaimer: Det ovan är skriven av min, ehm.. Katt. Jag (Fordie) har aldrig spelat med någon sorts bot eller liknande. Jävla fuskfasoner! /Fordie Citera
Ola Brandborn Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Knarkande ADHD-barns utan utbildning katter ligger långt under exempelvis en mask i sannesvittnesskalan. Citera
OsantVassSpelare Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Angående ämnet så kommer HM snart släppa en uppdatering som gör att man kommer kunna göra/programmera egna stats (med avancerade filter...) till HUD:en i HM, tror det kommer hjälpa bots drastiskt. Citera
Recommended Posts