Gå till innehåll

mission: $200 till $20K, joina mig!


Harry_Pottodds

Recommended Posts

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär nu var nattens grind session över, Jag var jusst ute och rökte en cigarett, det var 6 minus grader ute:shock: :shock::evil:

 

Kanske man skulle behöva beställa en resa till thailand...

 

Jag lirar ju på entraction jusst nu med en 60% rakeback deal, men jag tänkte ta ut en liten summa och sätta in på en annan sida, Var tycker ni att det är bra värde på plo100 och uppåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Testade lira lite på den nya sidan idag, dom hade skön klient så de borde inte bli någon problem att multitabla

 

 

Jag kör också entraction nu och har massor med mods om du skulle vara intresserad.

 

Funderar även på om jag kanske skulle hoppa på det här projektet om det inte misstycks! Ligger ju dock en bra bit efter (spelar för tillfället nl4 med en rulle på typ 170€, vilket ju är lite mer än 200$ :-D)

 

Vore kul med lite uppdateringar från din sida!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör också entraction nu och har massor med mods om du skulle vara intresserad.

 

Funderar även på om jag kanske skulle hoppa på det här projektet om det inte misstycks! Ligger ju dock en bra bit efter (spelar för tillfället nl4 med en rulle på typ 170€, vilket ju är lite mer än 200$ :-D)

 

Vore kul med lite uppdateringar från din sida!

 

vad är det för mods du har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det för mods du har?

 

Laddat hem en mjukvara från 2+2 som en användare där gjort med en massa mods i ( http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/b2b-entraction-mods-377058/ ), sen har jag lagt till en väldig massa själv. En del mods som från början var till FTP som jag konverterat o.s.v.

 

Lite exempel (finns sjukt mycket mer):

 

modsv.jpg

 

Bara att höra av sig om man vill ha. Är bara kul om det kommer till användning för fler än en själv!

 

Eftersom jag snott vissa av borden från sidor som säljer riktiga bord som förmodligen är copyright:ade så vet jag inte om jag får göra så här egentligen dock :P Upplys mig gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...