devalanteriel Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Det stämmer. Dessutom kan domaren släppa pucken i förtid eller döma utvisning i fall han tycker att andretekaren tar för lång tid på sig att åka till tekningen. Citera
valle Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Galet trist.. =( Saknar Holmström & Samuelsson. Weinhandl har varit helt osynlig för mig hela turneringen. Skulle hellre sett Hörnqvist med Sedinarna, som kan stå och plocka upp returer och stå och mata vid mållinjen.. han är ju liksom känd för just det i Nashville.. Även Franzen hade jag velat sett lira i en bättre kedja =/ Framtiden ser ganska lovande ut dock med lite nytt folk. Lite annorlunda spelstil med Hedman & co som är på väg upp nu. Kanske blir lite som USA är nu, pure action hockey alá Junior-VM. Citera
Anref Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Jävla skickligt av mig att vara vaken i alla matcher och somna 10 min innan Sverige matchen EDIT: Stod inte Lundqvist? Citera
MacDaddy Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 One of those games som man inte vinner oavsett. Det är inte konståkning detta med bäste man som vinner alltid. Lundqvist skämde ut sig. Citera
Anref Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Någon som vet om det finns något sätt att få tag på Ryssland - Kanada matchen på internet? Eller någon annanstans, jag vill ha den förevigad på hårddisken eller annat lagringsutrymme, någon som vet om det går? Det behöver naturligtvis _inte_ vara svensk version. Citera
MacDaddy Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Någon som vet om det finns något sätt att få tag på Ryssland - Kanada matchen på internet? Eller någon annanstans, jag vill ha den förevigad på hårddisken eller annat lagringsutrymme, någon som vet om det går? Det behöver naturligtvis _inte_ vara svensk version. Finns på svtplay så bara o köra igång den på en digitalbox/datorn och spela in samtidigt. Citera
MikeTime Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Fick 10€ av Paf och satsade hela klabbet på vinst för Swe vs Chn i curling. Ser ju bra ut! Edit: klonk! Citera
puppets Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Jo, klart han gjorde. dålig???.jag säger ju inte att han var bra..men vilket mål borde han ha tagit tycker du?? Citera
tamtaram Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 Nu laddar vi för final i morgon! Citera
eurythmech Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 dålig???.jag säger ju inte att han var bra..men vilket mål borde han ha tagit tycker du?? Inget var omöjligt - något av dem ska han ju ta. Det första var helt katastrof hur långsam han var i sidled. Citera
puppets Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Inget var omöjligt - något av dem ska han ju ta. Det första var helt katastrof hur långsam han var i sidled. så du menar att han ska ta 3-2 målet??? är ju öhlund som har sylt i armarna när han ska flytta på sin spelare framför mål...visst. 1-0 målet kanske han skulle ha tagit..men resterna 3 är inte så mycket att göra åt tycker ja Citera
eurythmech Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Det tredje målet såg klart billigast ut. Citera
MikeTime Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Då får vi se hur det går med de 20€ jag skrapade ihop... Satte allt på en trippel: Curling Can-Swe (1) Curling Nor-Sui (1) Hockey D Can-USA (1) Totalt odds 3,33 (x 20€) Curlingmatcherna känns säkra men vad tror ni om damhockeyn? Edit: Curlingen var säker som sagt. Nu håller vi bara tummarna att Canada fortsätter krossa USA i 25 minuter till! Citera
eurythmech Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Noterar med stor besvikelse att mitt medaljtips sprack i samma stund som lag Norberg nådde finalen Citera
puppets Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Det tredje målet såg klart billigast ut. ja det är klart att han ska se pucken genom en spelare.. det gör ju alla andra målvakter:-D Citera
eurythmech Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Eh, han ansträngde sig så mycket att se till höger om Öhlund att han lämnade halva målet öppet. Undrar var skytten siktade... Se målet igen för i helvete. Citera
Anref Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Men Sverige sög förfan, skyll inte på Henke, det var ju uppenbart ett nytt Vitryssland, vi var redan i semifinal när vi klev på isen i kvarten mot Slovakien.. Citera
puppets Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Eh, han ansträngde sig så mycket att se till höger om Öhlund att han lämnade halva målet öppet. Undrar var skytten siktade... Se målet igen för i helvete.[/Q anser att du är sjukt hockeykunnig efter den kommentaren..antar att du har lirat sj??!! Citera
eurythmech Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Men Sverige sög förfan, skyll inte på Henke, det var ju uppenbart ett nytt Vitryssland, vi var redan i semifinal när vi klev på isen i kvarten mot Slovakien.. De flesta i laget var dåliga, han var en av de sämre. anser att du är sjukt hockeykunnig efter den kommentaren..antar att du har lirat sj??!! Jag vet inte vad du lallar på om, men det är fortfarande som jag sa. Citera
puppets Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 De flesta i laget var dåliga, han var en av de sämre. Jag vet inte vad du lallar på om, men det är fortfarande som jag sa. hade han tagit skottet om han inte hade tittat på högersidan???? NEJ!!!!!! han är skymd..vad av det är det du inte förstår.... det är backens jobb att flytta på spelare framför mål så målvakten får fri sikt Citera
eurythmech Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Sikten var fri, det var liksom det som var problemet. Som sagt, se bilderna igen. Citera
MacDaddy Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 schweiz curling bruttan nu på kunskapskanalen är en hoootie! Citera
beidegard Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Sikten var fri, det var liksom det som var problemet. Som sagt, se bilderna igen. Som målvakt ska du alltid hålla första stolpen som Lundqvist gör. Ska han titta runt öhlund åt andra hållet så släpper han första stolpen, vilket skullle vara en jättemiss imo. Öhlund var alldeles för vek framför målet Slovaken ska väck direkt och då nyper han den. Citera
Recommended Posts