Ignatius Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Fick mejl av Unibet idag: ... Du kan använda dina VIP-poäng i Unibet Poker Club Shop som du hittar här ... Länken går till en sida som säger "Club Shop is currently not available. ... please be assured the shop will return in the new year." Bra att dom skickar ut den länken till sina kunder för att informera om hur hårt personalen jobbar. Citera
Gustaf112 Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Har dom sagt något om när den ska vara uppe igen, förutom in the new year? Citera
Ignatius Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Har dom sagt något om när den ska vara uppe igen, förutom in the new year? Inte till mig. Men, how new is the year now? Citera
Sniffe54 Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Inte till mig. Men, how new is the year now? 2011? Is new year eller? Nä, men på allvar det är dåligt jag håller på att samla ihop till en leksakshelikopter och så kommer detta!! Fy fasiken! Citera
MR_Jimmy Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Kontakta supporten tror jag ni kan få ut era prylar i vilket fall. Citera
svint0 Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Maila dom och fråga efter något ni vill ha, så brukar dom oftast kunna lösa det ändå Citera
Sniffe54 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Jag vill inte få ut någon pryl. Jag vill titta drömskt på min leksakshelikopter för att hitta motivationen till att grinda vidare så att jag kanske någon gång vid 2015 kan uppfylla mina drömmar om att flyga helikopter. Hur kan de ta det ifrån mig? Nä, men på allvar det här är fasiken för dåligt. Värre än SJ, man vet inte ens vilket år det är försenat till. Kanske skulle ändrat texten till "some year" istället. Citera
Solid Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Shoppen är uppe igen, ser intressant ut (http://www.unibetshop.com) . Men dom verkar inte helt klara. Går inte att logga in (står nåt om att dom inte levererar till ditt land än) och går inte att titta på produkterna i menyerna. Citera
FiSherman63 Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Spelar inte på Unibet själv, men är lite nyfiken på priserna i shoppen (tror att man måste vara VIP eller nåt för att se priserna?) Nån vänlig själ som känner sig manad att skriva ut ett par exempel på hur många poäng saker och ting kostar? Gärna elektronik. Puss på förhand. Citera
Gustaf112 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Spelar inte på Unibet själv, men är lite nyfiken på priserna i shoppen (tror att man måste vara VIP eller nåt för att se priserna?) Nån vänlig själ som känner sig manad att skriva ut ett par exempel på hur många poäng saker och ting kostar? Gärna elektronik. Puss på förhand. Iphone kostar ca 100k poäng, ipod 160 gb 25k poäng, imac 21,5 kostar ca 140k poäng, laptop allt från 40k till 130k poäng. Köpte en sony vaio laptop med max upplösning, i5 processor osv för 130k poäng. Du kan se kostnaderna om du går in i shoppen via pokerklienten. 100k poäng motsvarar ungefär 1000 dollar i värde. Shoppen har blivit riktigt bra sen dom stängde ner och sen öppna upp igen. Dom har massvis med bra prylar (stort sortiment laptops, tv, kameror) och det tar normalt sett inte mer än 2 veckor från det att man beställt till det man får grejerna. Tråkigt att iphone 4 och andra apple prylar tagit slut gång på gång bara. Citera
MJ Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Iphone kostar ca 100k poäng, ipod 160 gb 25k poäng, imac 21,5 kostar ca 140k poäng, laptop allt från 40k till 130k poäng. Köpte en sony vaio laptop med max upplösning, i5 processor osv för 130k poäng. Du kan se kostnaderna om du går in i shoppen via pokerklienten. 100k poäng motsvarar ungefär 1000 dollar i värde. Shoppen har blivit riktigt bra sen dom stängde ner och sen öppna upp igen. Dom har massvis med bra prylar (stort sortiment laptops, tv, kameror) och det tar normalt sett inte mer än 2 veckor från det att man beställt till det man får grejerna. Tråkigt att iphone 4 och andra apple prylar tagit slut gång på gång bara. Verkar helt fantastiskt! De nästan skänker bort prylarna! Hur mycket har man rejkat vid 100k poäng? $50k? Jag har spelat SM main+ 3 side events+ ett par andra turrar+ lite cash games och har nu 106 poäng. Jag har bara 129 894 poäng kvar till vaion. Rätt dåligt värde tycker jag. Citera
Converze Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Unibet ger 1 poäng för 0,5€ i turneringsavgift, så det blir en hel del turneringar att spela (och rejk för den delen) innan man får något av värde. 50 000€ för I-Phone är väl inte fel? =) De har förvisso ett lojalitetsprogram som gör att spelaren får en multiplier på inspelade poäng (upp till 4x eller så). Men lojalitetsprogrammet i säg är inget vidare värde. Räkna också med någon månads leveranstid =) Citera
MJ Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Unibet ger 1 poäng för 0,5€ i turneringsavgift, så det blir en hel del turneringar att spela (och rejk för den delen) innan man får något av värde. 50 000€ för I-Phone är väl inte fel? =) De har förvisso ett lojalitetsprogram som gör att spelaren för en multiplier på inspelade poäng (upp till 4x eller så). Men lojalitetsprogrammet i säg är inget vidare värde. Räkna också med någon månads leverans =) Tack för info. Ska bara fundera på exakt hur utvecklingsstörd jag är. Jag kanske fortsätter och rejkar €65k så att jag får en fin Vaio, eller så blir det spel någon annanstans. Har hela Microgaming anonyma bord eller bara Unibet? Citera
Recommended Posts