Gå till innehåll

Unibet Club Shop


Ignatius

Recommended Posts

Fick mejl av Unibet idag:

 

... Du kan använda dina VIP-poäng i Unibet Poker Club Shop som du hittar här ...

 

Länken går till en sida som säger "Club Shop is currently not available. ... please be assured the shop will return in the new year."

 

Bra att dom skickar ut den länken till sina kunder för att informera om hur hårt personalen jobbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag vill inte få ut någon pryl. Jag vill titta drömskt på min leksakshelikopter för att hitta motivationen till att grinda vidare så att jag kanske någon gång vid 2015 kan uppfylla mina drömmar om att flyga helikopter.

 

Hur kan de ta det ifrån mig?

 

Nä, men på allvar det här är fasiken för dåligt. Värre än SJ, man vet inte ens vilket år det är försenat till. Kanske skulle ändrat texten till "some year" istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Spelar inte på Unibet själv, men är lite nyfiken på priserna i shoppen (tror att man måste vara VIP eller nåt för att se priserna?) Nån vänlig själ som känner sig manad att skriva ut ett par exempel på hur många poäng saker och ting kostar? Gärna elektronik. Puss på förhand.

 

Iphone kostar ca 100k poäng, ipod 160 gb 25k poäng, imac 21,5 kostar ca 140k poäng, laptop allt från 40k till 130k poäng. Köpte en sony vaio laptop med max upplösning, i5 processor osv för 130k poäng. Du kan se kostnaderna om du går in i shoppen via pokerklienten.

 

100k poäng motsvarar ungefär 1000 dollar i värde.

Shoppen har blivit riktigt bra sen dom stängde ner och sen öppna upp igen. Dom har massvis med bra prylar (stort sortiment laptops, tv, kameror) och det tar normalt sett inte mer än 2 veckor från det att man beställt till det man får grejerna.

Tråkigt att iphone 4 och andra apple prylar tagit slut gång på gång bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Iphone kostar ca 100k poäng, ipod 160 gb 25k poäng, imac 21,5 kostar ca 140k poäng, laptop allt från 40k till 130k poäng. Köpte en sony vaio laptop med max upplösning, i5 processor osv för 130k poäng. Du kan se kostnaderna om du går in i shoppen via pokerklienten.

 

100k poäng motsvarar ungefär 1000 dollar i värde.

Shoppen har blivit riktigt bra sen dom stängde ner och sen öppna upp igen. Dom har massvis med bra prylar (stort sortiment laptops, tv, kameror) och det tar normalt sett inte mer än 2 veckor från det att man beställt till det man får grejerna.

Tråkigt att iphone 4 och andra apple prylar tagit slut gång på gång bara.

 

Verkar helt fantastiskt! De nästan skänker bort prylarna! Hur mycket har man rejkat vid 100k poäng? $50k? Jag har spelat SM main+ 3 side events+ ett par andra turrar+ lite cash games och har nu 106 poäng. Jag har bara 129 894 poäng kvar till vaion. Rätt dåligt värde tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet ger 1 poäng för 0,5€ i turneringsavgift, så det blir en hel del turneringar att spela (och rejk för den delen) innan man får något av värde. 50 000€ för I-Phone är väl inte fel? =)

 

De har förvisso ett lojalitetsprogram som gör att spelaren får en multiplier på inspelade poäng (upp till 4x eller så). Men lojalitetsprogrammet i säg är inget vidare värde.

 

Räkna också med någon månads leveranstid =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet ger 1 poäng för 0,5€ i turneringsavgift, så det blir en hel del turneringar att spela (och rejk för den delen) innan man får något av värde. 50 000€ för I-Phone är väl inte fel? =)

 

De har förvisso ett lojalitetsprogram som gör att spelaren för en multiplier på inspelade poäng (upp till 4x eller så). Men lojalitetsprogrammet i säg är inget vidare värde.

 

Räkna också med någon månads leverans =)

 

Tack för info. Ska bara fundera på exakt hur utvecklingsstörd jag är. Jag kanske fortsätter och rejkar €65k så att jag får en fin Vaio, eller så blir det spel någon annanstans. Har hela Microgaming anonyma bord eller bara Unibet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...