Gå till innehåll

Recommended Posts

Vet inte var jag skulle posta det här så MOD får gärna flytta till annat ställe om jag gjort fel.

 

 

Iallafall, jag lirar CG 1/2 5-manna på SvS. Som ni ser på mina grafer så är jag BE-spelare sista tiden och red line ser inte så kul ut.

Vet inte hur jag ska justera mitt spel riktigt. c/r, 3-betar och raisar drag en hel del osv.

 

Vad säger grafen er? Tänker särskilt på min NSDW..

 

Graf:

http://img704.imageshack.us/img704/8618/grafnovdecjan20092010.jpg

 

Thx!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt många vinnande spelare har en redline som ser ut sådär, så just det behöver inte nödvändigtvis vara ett problem. I övrigt vet jag inte vad man ska kunna säga om ditt spel bara av att titta på grafen. Lägg upp dina stats istället så är det nog nån som kan ge dig lite tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enkelt sätt att få garanterat positiv NSDW är att aldrig lägga sig när man väl lagt pengar i potten. all in på turn varje gång bara! det man inte ska göra är cbetta för mycket och sedan ge upp på turn eller river.

 

om motståndarna foldar för lite hela vägen kommer du få positiv SDW på bekostnad av NSDW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar bara HU, spelar mkt aggro men dessvärre betalar jag av eller ställer in med sämre händer lite för ofta. Skillnaden mellan oss är väl du bluffar mindre o inte göra lika dumma syner samtidigt som jag vinner många små potter som du lätt ger upp. En mix av båda vore bra för vårat spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...