okocha Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Jag skiter i vilket alternativ som är bäst. Vad jag framhäver är att all in på river är korkat. Om du vill du ta det blå pillret så varsågod. fast det är här du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Jag skiter i vilket alternativ som är bäst. Vad jag framhäver är att all in på river är korkat. Om du vill du ta det blå pillret så varsågod. Ja jag har förstått att du skiter i vilket alternativ som är bäst, eftersom du gång på gång påtalar att det enda gångbara alternativet är korkat. Låt höra hur herr chocolate spelar river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 fast det är här du har fel Typ hur då? Ja jag har INTE förstått att du skiter i vilket alternativ som är bäst FYP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Typ hur då? FYP. Din jävla sopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 rolig läsning fick mig att tänka på det gamla uttrycket "don't learn the fish how to swim" eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 hehe lolig tråd. Jag kan på allmän begäran berätta hur chocolate skulle ha spelat rivern eftersom han inte vågar säga det själv. Han skulle ha checksynat. 100%. Ingen tvekan alls. Om jag har fel äter jag upp min hatt offentligt. Dolly Parton sover på rygg och påven har lustig hatt och allt det där. Det här är t.o.m. mer säkert än ränta-på-ränta-spelfonden[*]. Givetvis är checksyn det överlägset sämsta alternativet, men så kan det gå. [*]det sista var givetvis en överdrift, INGENTING är säkrare än spelfonden. Men resten stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 hahaha vad i helvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Slevade in det och fick fold Tack för svaren btw. Attans, du skulle checkat river imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Kan vi inte ge chocolate en konstant "ola" dvs vid hans nick så nya medlemmar slipper ödsla tid på troll/tomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Kan vi inte ge chocolate en konstant "ola" dvs vid hans nick så nya medlemmar slipper ödsla tid på troll/tomtar. Ok så han håller bara på att knulla runt? Skönt Att höra i så fall. Antog att ingen kunde vara så korkad på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Haha chockladen lyckas i alla trådar sannerligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Ok så han håller bara på att knulla runt skönt? Att höra i så fall.Antog att ingen kunde vara så korkad på riktigt. Jo jag misstänker det men han kan lika gärna vara seriös vilket vore ganska tragiskt. Självklart kan han ha en annan åsikt men då bör han också kunna argumentera för den. Allt jag sa var att stoppa in på river är korkat. Citat som detta ger ju ingenting eftersom han inte säger vad han vill göra istället och varför; konstruktiv kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Det är väl bara att ställa upp massa väntvärden. Ni som säger checkcall, menar troligen att fi bluffar med några procent, som han inte kan syna med. Ni som säger checkfold menar att fi aldrig bluffar och till dessa rekommenderar jag en bok om poker. De som säger betfold, menar att fi också enbart synar med sämre färgdrag, samt enbart ställer med nöten eller näst intill. De som säger betcall menar att de är commitade. Ni som menar All-in utgår från att fi synar med sämre händer som han skulle checka ner bakom annars. Utan att ställa upp något utgår jag från att Hampulitos linje är det korrekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Push river är väl ganska givet tycker jag. Dock förstår jag inte c/r på turn när du inte har någon read, känns som ett ganska dåligt spel med tanke på risken för check/check. bet, bet, bet måste vara bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 jag tröttnade på att läsa efter halva tråden, men stoppa in river bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Helt sanslöst. Nästa gång någon säger att pokerboomen är över ska jag länka till den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Helt sanslöst. Nästa gång någon säger att pokerboomen är över ska jag länka till den här tråden. Det roliga är att du själv är huvudpersonen. WP chocolate! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Vad begär ni? De flesta förlorar på poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Helt sanslöst. Nästa gång någon säger att pokerboomen är över ska jag länka till den här tråden. Kan du inte skriva hur du tänker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Jag tänker som så att det är människor som inte är särskilt bra på poker som stödjer pokerboomen med sina pengar. Ni exempelfierar dåliga spelare. Eftersom ni uppenbarligen verkar finnas, och dessutom fortfarande spelar poker, så är pokerboomen inte över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Chocolate kan du inte posta din awesome-lifetime-graf för att visa hur cool du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skrim Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Push river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jag tänker som så att det är människor som inte är särskilt bra på poker som stödjer pokerboomen med sina pengar. Ni exempelfierar dåliga spelare. Eftersom ni uppenbarligen verkar finnas, och dessutom fortfarande spelar poker, så är pokerboomen inte över. Jag menade snarare hur du resonerar i den aktuella handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jag menade snarare hur du resonerar i den aktuella handen? Gått bra på sistone hampus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts