plush Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Varför skulle det inte vara patenterbart? jag anser att det bara är ett annorlunda sätt att arrangera pokerspel. på samma sätt som nätpoker i sig inte var patenterbart bör inte en ny variant på nätpoker vara det - oavsett om det råkar handla om att vara först med turboturrar, sexkorts omaha, kinapoker eller Rush Poker. finns ju oerhört många tweaks på poker man kan tänka sig - var går gränsen för patent? Citera
Nice Hand GG Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 bara jag som hoppas att patent ges så man slipper det på andra siter? Citera
swahnroger Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Om alla sitter och foldar allt utom PP och sc så kan dom ju lika gärna bara dela ut såna starthänder. Rush Premium hands, typ. Citera
Mohican Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Om alla sitter och foldar allt utom PP och sc . Ursäkta, men vad är sc? (supercards?) Citera
jonasmedz Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Ursäkta, men vad är sc? (supercards?) suited connectors Citera
Lisa87 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 suited-connector EDIT: Wops, för sen Citera
Poque Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 haha supercards, riktigt skön den ska jag lätt börja använda. Citera
swalle Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 haha supercards, riktigt skön den ska jag lätt börja använda. +1 Citera
Rebonius Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Om alla sitter och foldar allt utom PP och sc så kan dom ju lika gärna bara dela ut såna starthänder. Rush Premium hands, typ. Nej Citera
thefman Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 strippad kortlek med bara broadways ftw Citera
valterego Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Jag har lagt upp en artikel om Rush Poker på Poker.se. Läs och dissekera. Citera
protte Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Synd att fi nl200$ inte fylls upp. Kul som omväxling ibland och har sprungit riktigt bra med. Citera
protte Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Jag har lagt upp en artikel om Rush Poker på Poker.se. Läs och dissekera. Tack för en riktigt bra artikel! Citera
killerwolf Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 jag tiltar rakt ut på "Steve Yeh" är full tilt red pro, han 8tablar rush poker(4 på varje 0,5/1). Jag hade också gärna 8tablat rushpoker för $35 timmen + 100% RB, såna sjuka mängder händer du ska få in.. tråkig RB ens och helt UTAN stress då swingsen får vara hur fan dom vill. Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Har det pratats något om att köra ett likadant koncept i MTTs? Det borde ju fungera i stora turrar i alla fall, eventuellt att man stoppar "rushen" när spelarantalet går under en viss gräns. Citera
wahlen1 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Första gången jag testar nu, gick in med 4$ uppe i 15$ på 5 minuter Det är ncie Citera
heltok Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 jag tiltar rakt ut på "Steve Yeh" är full tilt red pro, han 8tablar rush poker(4 på varje 0,5/1). Jag hade också gärna 8tablat rushpoker för $35 timmen + 100% RB, såna sjuka mängder händer du ska få in.. tråkig RB ens och helt UTAN stress då swingsen får vara hur fan dom vill. helt utan stress.... Citera
killerwolf Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 helt utan stress.... ja, du måste ju inte nödvändigtvis använda dig av quickfold funktionen, och rush poker gör det ju väldigt gemytligt spela 16/9 och vara "rakeback proffs". Inte direkt så du kommer exploitas sönder och samman av nl100-mästare som göra ditt postflop spel till en mardröm Citera
valle Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 jag tiltar rakt ut på "Steve Yeh" är full tilt red pro, han 8tablar rush poker(4 på varje 0,5/1). Jag hade också gärna 8tablat rushpoker för $35 timmen + 100% RB, såna sjuka mängder händer du ska få in.. tråkig RB ens och helt UTAN stress då swingsen får vara hur fan dom vill. Samma sak även med Eunjong Byun, Yongsuk Chang och Somyung Sim. f.d starcraft chipchoppare som gått över till poker, de lirade mest 16-18 bord NL400 och plussade ganska stadigt på red pro RB:n, nu verkar de ha fastnat för rush poker =) Citera
devalanteriel Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Har det pratats något om att köra ett likadant koncept i MTTs? Det borde ju fungera i stora turrar i alla fall, eventuellt att man stoppar "rushen" när spelarantalet går under en viss gräns. Det kommer att sitta minst en person på varje bord och ta maxtid på sig i varje hand. Citera
Tottyville Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 loool på alla saftare som tror att man kan sitta och vänta på premiumhänder bara för att det går snabbare att få nya. hur kan ni va så trötta? ps det swingar snabbt om man flippar fel på 4 rush bord konstant... fgdsgdg Citera
The Grand Bark Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 ps det swingar snabbt om man flippar fel på 4 rush bord konstant... fgdsgdg True that, jag blev tvungen att uppfinna en ny svordom att ta till i nerförsbackarna. I'M RUSHFUCKED! Citera
ffredd Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Samma sak även med Eunjong Byun, Yongsuk Chang och Somyung Sim. f.d starcraft chipchoppare som gått över till poker, de lirade mest 16-18 bord NL400 och plussade ganska stadigt på red pro RB:n, nu verkar de ha fastnat för rush poker =) Eunjong Byun är hyfsat bra på vanlig NL 6-max. Steve Yeh är klart sämre och Yongsuk Chang är direkt dålig. Så jag kan tänka mig att det är bättre för dem att satsa på att vara rakebackproffs på en lägre nivå. (Jag har spelat mot dem på 2/4 NL och 3/6 NL). Somyung Sim har jag inte hört talas om, så jag antar att han brukar spela på någon annan nivå. Citera
valle Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Eunjong Byun är hyfsat bra på vanlig NL 6-max. Steve Yeh är klart sämre och Yongsuk Chang är direkt dålig. Så jag kan tänka mig att det är bättre för dem att satsa på att vara rakebackproffs på en lägre nivå. (Jag har spelat mot dem på 2/4 NL och 3/6 NL). Somyung Sim har jag inte hört talas om, så jag antar att han brukar spela på någon annan nivå. Somyung Sim lirade mest PLO innan men verkar har gått över till NL, han lirar 1/2 NL och 2/4 NL. Har inte direkt någon åsikt om hur bra/dåliga de är, men nöter gör de iaf =p Citera
Recommended Posts