Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Jag försökte göra detta en gång för att cleara en bonus med omsättningskrav. Degade in på Sverige mot Schweiz i hockey-VM -06. Det vet väl de flesta hur det gick... och det var en enda matchjävel... Vilken åsna spelar på hockey, eller tjur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Det är ju inte riggat iaf! Det beror väl på hur det går ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Ligger Just All In På Rubin Kazan!!!!!! Yes!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Ligger Just All In På Rubin Kazan!!!!!! Yes!!! Dom e jävligt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Dom e jävligt bra!! Jag vet, dom leder med 3 mål och kommer vinna. det e därför vi spelar på dom. den matchen går in 1000av999 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Februaristart!!! Like A Boss Den 1:a och 2:a februari Matcher idag: 8st Matcher totalt: 195st Ökning idag: 2,2% Ökning totalt: 53,6%* Totalt omsatt: 449 427kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Extern insättning vid index 1.455: 1000kr Start: 31:a december 1:a och 2:a februari: 2,2% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Haha ... får lust att starta en egen ränta på ränta fond, bara för att ha något att göra när man inte orkar spela poker. Vilken site har flest liveodds ? Jag ska nog köra lite mera våghalsigt än er, Börja med 2000:- och köra typ 1.1 i odds max. Sen köra till 100 000:- eller gul. Kör på bet365! Tycka till! Ge oss en update hur det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Rubin leder med 0-4! och vi har en ny investerare!! min psykolog går in med 300 kr!!! YEEEEEEEEEEES!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Vilken åsna spelar på hockey, eller tjur? fyndigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Jag vet, dom leder med 3 mål och kommer vinna. det e därför vi spelar på dom. den matchen går in 1000av999 gånger Antingen vill du bara överdriva för tydlighetens skulle eller så var det just det slutgiltiga beviset på att det här är något slags konstfacksprojekt, lika skruvat i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Rubin leder med 0-4! och vi har en ny investerare!! min psykolog går in med 300 kr!!! YEEEEEEEEEEES!! Att ha en psykolog verkar fungera bra för dig mäx;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 fyndigt! Tack, vill inte bli avstängd så jag håller det på en nice nivå. Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Att ha en psykolog verkar fungera bra för dig mäx;-) Hon e som en pappa för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Antingen vill du bara överdriva för tydlighetens skulle eller så var det just det slutgiltiga beviset på att det här är något slags konstfacksprojekt, lika skruvat i alla fall Ingen fattar vad du vill säga, men hoppas du hittar ett forum där folk förstår dig, Du har talang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Från andra ränta på ränta dagboken... Och där gulade vi på 5:e matchen. Spelade i mitten på andra halvlek när det var 0-2. På ett par minuters övertid gör motståndarna 3-2. Komiskt när man spelar till dessa odds att 3 matcher gick bra, en match vände 2-0 till 2-2 och pengarna tillbaka och en match vände 0-2 till 3-2 på 10min. Fotbollen är lika riggad som pokern Undrar om andra dagboken spelade på samma "säkra" match... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Från andra ränta på ränta dagboken... Jasså, så det finns fler "ränta på ränta" db's?! Hade jag missat helt å hållet. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ja där var vi ute ur leken, hoppas att det går bättre för er ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Jasså, så det finns fler "ränta på ränta" db's?! Hade jag missat helt å hållet. Tack för tipset. Det är ju det nya sättet att bli rik på! Klart folk tar efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Från andra ränta på ränta dagboken... Ola, erkänn att du sitter och klickar in dig i den db:n minst fem gånger per dag för att till slut få skriva "vad var det jag sa?";-) Det gör iaf jag:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Från andra ränta på ränta dagboken... dock spelar väl de andra på högre odds? här lirar dom 1.001 och i den andra 1.03 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 dock spelar väl de andra på högre odds? här lirar dom 1.001 och i den andra 1.03 etc. Vi torskade på 1.002 och såna kör de också hela tiden, fattar inte hur de klarat sig i nästan 200 matcher. Måste vara skill. Så här i efterhand känns det jävligt onödigt att ha spelat Al xxx VS Al xxx, kan ju bara sluta på ett sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vi torskade på 1.002 och såna kör de också hela tiden, fattar inte hur de klarat sig i nästan 200 matcher. Måste vara skill. Så här i efterhand känns det jävligt onödigt att ha spelat Al xxx VS Al xxx, kan ju bara sluta på ett sätt. Vi har mer koll än vad många andra har, så mycket vet jag iaf8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vi har mer koll än vad många andra har, så mycket vet jag iaf8-) Ja, det är ju helt klart bet365 som sätter fel odds på alla matcher som ni lirar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ja, det är ju helt klart bet365 som sätter fel odds på alla matcher som ni lirar på. Ni får ju faktiskt erkänna att vi tydligen har ganska bra koll ändå. Även om vi skulle åka på det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Näääääkk Den 3:a och 4:a februari Matcher idag: 9st Matcher totalt: 204st Ökning idag: 3,9% Ökning totalt: 58,1%* Totalt omsatt: 483 410kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Extern insättning vid index 1.455: 1000kr Start: 31:a december 3:a och 4:a februari: 3,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts