MOJJE Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 tycker du skall kalla den pippilottaviktaliarullgardinakrysmynta eller CALLANY Citera
Kidder Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Har du sett katten i serien Ernie.......... BOBO är namnet.......... Citera
busen Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Lennart naturligtvis, döpt efter vår late-labrador (tik). Citera
vivi Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Tycker gott den kan heta GG-Allin, annars svempa. Citera
NeoSlayer Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2005 Bilder på kattungarna efterlyses! Ska sätta in några stycken.. promise.. Kan väl även tillägga att det lutar starkt åt the kidder eller Trolldegs förslag.. dvs Tilt eller BadBeat. P.s. Sjukt små dom är D.s Citera
NeoSlayer Postad 25 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2005 är det någon som vet hur man infogar en bild?? Citera
NeoSlayer Postad 25 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2005 får be om ursäkt men jag är nog slow.. jag har bilden i mina mottagna filer och vill lägga upp den i tex detta medd. hur gör man då? Citera
halob Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 får be om ursäkt men jag är nog slow.. jag har bilden i mina mottagna filer och vill lägga upp den i tex detta medd. hur gör man då? du måste först ladda upp bilden på något ställe för att sedan länka bilden hit. vissa sidor kan man ladda upp bilder gratis men jag kommer inte på nån just nu i huvudet. Citera
RayIV Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Prova att lägga upp den på http://www.badanka.com/upload/ . (Egentligen bara för supporterrelaterade bilder, men who cares? ) Citera
LuckyRiver Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Eftersom du inte trodde det skulle bli en fjärde liten kissemiss... Vad skulle sägas om Joker. Citera
NeoSlayer Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2005 Jag har försökt att lägga upp bilden på TILT nu men det funkar %¤(/¤/¤# inte.. Iaf.. Tack för hjälpen Tilt blev namnet. Neo. Citera
lumor_ Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 Föreslår ett par till trots att kattstackarn redan är Tilt... Big Slick Maniac Trips eller varför inte Poker Citera
NeoSlayer Postad 8 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2005 Föreslår ett par till trots att kattstackarn redan är Tilt...Big Slick Maniac Trips eller varför inte Poker Haha.. Big Slick hade ju varit coolt.. du skulle varit ute tidigare.. Citera
derTommi Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Hur gamla är dom nu? Jag väntar ännu på bilder... Citera
Recommended Posts