wahlen1 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Är man ett levande matvrak så kanske man gör det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Är det bara jag som tycker <3 ser ut som en putande stjärt alternativt en glasstrut, mer än det ser ut som ett hjärta? idd. <3 inte alls likt Med tanke på vinklingen så röstar jag nog för stjärt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lif_andreas Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Mcdonalds:rolleyes: Sibylla ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 Mars , 2010 Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Jag satte på flera tjocka hårdrocksbrudar med stora bröst när jag var ung och full. Dessutom var dom i regel skeva i sängen, me like. Punk- och indiebrudar tycker jag ofta har små bröst däremot. Nu när vi ändå är inne på generaliseringar liksom. Edit: Förövrigt är Max överlägset donken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2010 Jag satte på flera tjocka hårdrocksbrudar med stora bröst när jag var ung och full. Dessutom var dom i regel skeva i sängen, me like. Punk- och indiebrudar tycker jag ofta har små bröst däremot. Nu när vi ändå är inne på generaliseringar liksom. Edit: Förövrigt är Max överlägset donken. Detta kan vara lösningen på problemet. För övrigt anser jag att donken har godare strips. Rent generellt så snålas det för mycket på dressingen tycker jag. Och lökringarna på donken har oanat små mängder av lök Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Smörgås med svettig.. eh förlåt.. prickig korv, och varm choklad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Vad händer idag då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Vad händer idag då? Tja.. tänkte sova några timmar. Sen upp och grinda innan jag slappar lite innan middagen. Eller du kanske syftade på vilka gudomliga snacks jag tänkte trycka i mig i kväll? Vad händer själv förresten, en helt vanlig onsdag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Tja.. tänkte sova några timmar. Sen upp och grinda innan jag slappar lite innan middagen. Eller du kanske syftade på vilka gudomliga snacks jag tänkte trycka i mig i kväll? Vad händer själv förresten, en helt vanlig onsdag? Mjo, har hört att du kan dina snacks.. Well dottern underhåller sig själv i hoppgungan och jag railar lite simpsons i väntan på att sambon ska ta över så jag kan inleda mitt race ikväll.. Är du rik? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vaniljpoker Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Enligt egen utsago är han inte rik. Däremot jävligt snygg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Enligt egen utsago är han inte rik. Däremot jävligt snygg. Men varför är din riktiga användare avstängd? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Låser dagboken då användaren är avstängd i en vecka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Då välkomnar vi Choco tillbaka Crappy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Välkommen, försök nu att inte bli bannad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Hej hej! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Vill först och främst tacka modsen som bara tog 12 timmar på sig att få tummen ur. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Mer i mitten! Hårdare! Åhhh gud! Flickvännen får ryggmassage... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 Mars , 2010 Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Är hon också matvrak? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Hon tackar inte nej till lite Pizza Hut iaf Tragiskt vore annars... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 17 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2010 Man undrar ju, hur kommer det sig att alla varningar jag har fått kommer på nästa samma datum fast olika månader. Är det fullmånen som härjar och alla mods får huggtänder och måste offra nån stackars sate vid eldarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 För alla er som har känt att ert liv har varit tomt och meningslöst under den gågna veckan så kommer en recap att dyka upp allt eftersom... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Välkommen tillbaka! Ge mig nu ett riktigt bra middagstips! Fakta: 36 bast, gräsänkling, hatar pasta och ris men älskar kött. Shoot man. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 18 Mars , 2010 Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Välkommen tillbaka! Ge mig nu ett riktigt bra middagstips! Fakta: 36 bast, gräsänkling, hatar pasta och ris men älskar kött. Shoot man. Sätter ganska mycket på att han kommer säga en hamburgare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2010 Sätter ganska mycket på att han kommer säga en hamburgare... En hamburgare Skulle inte tro det va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts