Gå till innehåll

Chocolates Nattbok


swahnroger

Recommended Posts

  • Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är väl fegare att försöka anfalla om det har lägre ev bara för att man inte vill att någon patetisk tomte på ett forum ska beklaga sig över hur tråkig hockey som spelades? :S:S:S:S:SS::SS:

 

tycker mao att det var helt rätt av slovakien även om jag gärna sett sverige i en semifinal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slovakiens spel är ju dömt till undergång och lär ju inte funka många gånger, just i denna match turade dom ju dock riktigt bra och satte typ varenda halvchans som dök upp. 4 mål på 6 skott över period 2 och 3 säger ju en del. svårt att se hur dom inte blir totalt överkörda av kanada i semin nu vilket jag ser fram emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter gott du. Tanken slår ju en att mixa ostdippen med Chipotle BBQ. Då blir det ju iofs ljummet. Vilket är en halv katastrof då ostdippen ska ätas varm.

 

Fan vad hungrig jag blev nu... :-)

 

Enkel dip man gör själv (och som passar ruggigt bra som grillsås på sommaren) är denna:

 

1 del äkta majonnäs

1 del stark Ajvar

lite salt

ett par droppar rökarom (finns på bl.a ICA och Coop)

nymald svartpeppar

 

Låt stå och dra i kylen ett par timmar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och mitt kompisgäng käkade under något år absurt mycket Maxmat, och vi blev så bra polare med personalen att vi fick nästan allt gratis. Beställer nån liten burgare, får en takeout påse med pommes, en liten läsk full med smält ost, och så vidare, man svullade rätt jävla fint det året. Problemet blev dock att vi fick så mycket gratismat att bokföringen tillslut inte stämde, och företagshögkvarteret fick lov att göra en utredning till varför så jävla mycket mat försvann från just den resturangen, så nu har dom fått lov att backa ner till rimligare mängder :( Gratis plusmeny och dipp får man fortfarande, men glansdagarna är över.

 

Påminner lite om min pokerkarriär faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...