Myt4z Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Direkt eller indirekt Ta me tusan! Fattades 2 spänn i plånkan!
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Eyy, insåg just att det är Super Bowl nästa söndag.
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Blanda aldrig saft och Corn Flakes. Inte ens om mjölken är slut.
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nån här som brukar köra spelkoll på Svenska Spel? Rätt bra grej faktiskt. Ju hetsigare varningar jag får ju mer pengar brukar jag ha vunnit. Just därför känns det skönt med ett stort fett rött ljus.
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Är jag ensam om att få panik när jag ser en mobiltelefon från tidigt 2000-tal? Blir så jävla stressed, fan så irriterande. Jo, jag inser det motsägande med att posta den här, men det kanske hjälper att tala om problemet.
stevebc Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Funderar att gå tillbaka till denna, då min nuvarande mobil är halvpaj: Kanske t o m inne på ett ironiskt sätt att ha denna? Eller retro even?
07086515 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Funderar att gå tillbaka till denna, då min nuvarande mobil är halvpaj: Kanske t o m inne på ett ironiskt sätt att ha denna? Eller retro even? Är ju hur grym telefon som helst ju var min första mobil för ex antal år sedan Tål hur mycket som helst också :-P
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Min flickväns första mobil var en 3330. Den kostade 200 spänn mer än 3310 eftersom 3330 hade "internet" som hon använde exakt noll gånger. Vilket jag naturligtvis visste när jag köpte den
Jennez Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Är ju hur grym telefon som helst ju var min första mobil för ex antal år sedan Tål hur mycket som helst också :-P +1! Den bästa lur jag har ägt! SMS och telefonbok är allt man behöver. Som bonus kan man aldrig tröttna på snake heller.
killerwolf Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Är jag ensam om att få panik när jag ser en mobiltelefon från tidigt 2000-tal? Blir så jävla stressed, fan så irriterande. Jo, jag inser det motsägande med att posta den här, men det kanske hjälper att tala om problemet. fanns en tid i livet då man med T68'an ansågs "baller".
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Tekniken kan jag leva med. Men designen får mig att vilja spy.
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplus
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 Tur att det har inte har snöat så mycket då! Lilla chocken när man klev utanför dörren och fick vada fram på i drivorna. Drog i alla fall till donken för att hämta frukost, nöten när kylen är tom. Ja, ok. Den är inte tom, men orka laga frukost alla dagar!
swahnroger Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 I stället för den idiotiska "lägger mig" knappen borde Svenska Spel ha en "Hämtar chips" knapp som 1 gång/dygn ger en minuts extratid. Seriöst.
Slaktavfall Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 I stället för den idiotiska "lägger mig" knappen borde Svenska Spel ha en "Hämtar chips" knapp som 1 gång/dygn ger en minuts extratid. Seriöst. Nä, däremot är det skönt att ändra grafiken så att det står "Ligg med mig" istället Vilka chips är godast? Själv blir jag mer aggressiv av Estrella, även om OLW har vissa fördelar när det gäller det rent tekniska grundspelet. En klar favorit just nu är Hot Sweet Chili, gärna kombinerat med Floridajuice.
stevebc Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 +1 Hot Sweet Chili kan vara lösningen på dina rektala problem.
bluffsyn Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Estrella grill mixat med ostbågar som legat framme cirkus 48 timmar. Detta sköljes med fördel ner med ett glas iskall cola.
Recommended Posts