swahnroger Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Det är väl inte mig du retat upp?! Ja, är det inte det? Fick den känslan liksom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Nej för tusan, inga hard feelings! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 *Lättad* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Du är så jävla wierd chocolate, det är därför vi älskar dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Du är så jävla wierd chocolate, det är därför vi älskar dig. +1. Nästan så man skulle vilja sponsra både resa och inköp till den här bara för att få träffa karln! Skön db anyway! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 +1. Nästan så man skulle vilja sponsra både resa och inköp till den här bara för att få träffa karln! Skön db anyway! Får jag sitta i ditt knä om jag kommer? EDIT: Såg att ni som tur är blev fullbokade. Vill ju inte distrahera Lisa mer än nödvändigt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Meningslös session sent på kvällen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 09.30 Fredag. Vaknar med lätt huvudvärk. Gud så oskönt det är. Hade iofs en riktig tung huvudvärk när jag gick och la mig. Undrar vad man ska käka idag till middag. Brukar försöka käka nåt lite godare på helgerna med tjejen. Förslag mottages tacksamt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Soligt och fint vinterväder idag. Man kanske ska börja gå upp så här tidigt varje dag! Olivbröd med hamburgerkött till frukost. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 09.30 Fredag. Vaknar med lätt huvudvärk. Gud så oskönt det är. Hade iofs en riktig tung huvudvärk när jag gick och la mig. Undrar vad man ska käka idag till middag. Brukar försöka käka nåt lite godare på helgerna med tjejen. Förslag mottages tacksamt. svårighetsgrad? kött el fisk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 På allmän begäran... En inblick i livet som pokerproffs. Sa upp mig från jobbet sommaren 2009 (för att jag kände för det) och sedan dess har jag lirat poker på heltid. Snittar 3-4 timmar om dagen Bakgrund: http://pokerforum.nu/forum/poker-som-yrke/56817-foersoerja-sig-pa-poker.html Blir man sjösjuk av att spela fps tycker jag att man borde stanna hemma! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 svårighetsgrad? kött el fisk? Definitivt kött, nöt eller fläsk. Helst nåt som inte tar hela dan. Blir man sjösjuk av att spela fps tycker jag att man borde stanna hemma! Inte mitt fel juh! Men take out funkar ockå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 LOL... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Lättare än det låter: Pepparbiff med hasselbackspotatis och grönpepparsås. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 gulash soppa.. grymt fint Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 gulash soppa.. grymt fint Håller med men lagar man en bra gulasch på under 3-4 timmar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Något irriterande när man försöker skriva inlägg här och pokerborden poppar upp hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Jag tänkte vara spydig och säga hur urdåligt alla spelar. Nu ligger jag back, karma obv. EDIT: Jag äger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Fick pissa i snödriva på stan när vi var och shoppande. Fanns nämligen ingen toa, sa dom. Jag tycker det är klart ociviliserat att ha en stor jävla affär utan toa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Snabbkalorier på kvällskvisten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Snabb sammanfattning av fredagen. [X] Burger King [X] Shopping [X] Fetplus på poker [X] BJ [X] ZZZzzz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Kände mig så hängig i kroppen att jag for till ICA och köpte lite grönsaker till ha på mackan till frukost. Har en tendens att bli lite kinkig om jag inte får i mig mat omgående när jag vaknar. Värsta babyn, lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Det är du inte ensam om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Jim Baas intervjuar Vanessa Rousso: "Hon berättar att hon är världens näst mest framgångsrika pokerkvinna, sett till inspelade pengar. Kathy Liebert är nummer ett. Jag hoppas gå förbi henne. Ge mig ett par år så är jag där." http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6417600.ab Jennifer Harman har spelat in mer pengar än dom båda tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Lunchdags. Doggybag från igår kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts