jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Så fort dom fick tag i pucken så slog dom bort den. Inget eget spel öht.Långa bollar på Bengt, utan Bengt. ja det såg jag, men varför är det fegt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 För att dom bjuder inte upp till kamp. En boxare som springer runt i ringen i stället för att möta motståndaren är, per definition, feg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 är väl fegare att försöka anfalla om det har lägre ev bara för att man inte vill att någon patetisk tomte på ett forum ska beklaga sig över hur tråkig hockey som spelades? :S:S:S:SS::SS: tycker mao att det var helt rätt av slovakien även om jag gärna sett sverige i en semifinal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Nej, det är grabbar med riktiga balls, som anfaller. Småflickorna slår ifrån sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 slovakiens spel är ju dömt till undergång och lär ju inte funka många gånger, just i denna match turade dom ju dock riktigt bra och satte typ varenda halvchans som dök upp. 4 mål på 6 skott över period 2 och 3 säger ju en del. svårt att se hur dom inte blir totalt överkörda av kanada i semin nu vilket jag ser fram emot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Det är sant. Å andra sidan gillar jag inte Kanada heller. Men Kanada är för bra för att Slovakien ska kunna vinna med samma feg-taktik. Förövrigt väldigt lik den tjeckerna körde i World Cup 2004. Även om Tjeckien var mer allround då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Nej, det är grabbar med riktiga balls, som anfaller. Småflickorna slår ifrån sig. Så man kan säga att det svenska laget fick storstryk av ett gäng småflickor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 LOL... Ja, man kan väl det. Bortsett från att 3-4 knappast är storstryk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Siktar på att vara i säng senast 13.45. Ett bra mål, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Nio minuter kvar. Edit: Lyckades pressa i mig en Team-box med chicken McNuggets, en mellanstripes och en mellancola plus tre dipsåser inatt på jobbet. Personligt rekord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Om McDonalds hade varm ostdipp skulle jag handla där mycket oftare. Max är dom enda som fattar hur det ska vara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 lol den jävla ostsåsen smakar ju ingenting omss......... tacka vet jag currydipp, både på max & donkan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 lol den jävla ostsåsen smakar ju ingenting omss......... tacka vet jag currydipp, både på max & donkan. Fail. Givetvis ska det vara donkens nya Chipotle BBQ-dip. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Givetvis ska det vara donkens nya Chipotle BBQ-dip. Det låter gott du. Tanken slår ju en att mixa ostdippen med Chipotle BBQ. Då blir det ju iofs ljummet. Vilket är en halv katastrof då ostdippen ska ätas varm. Fan vad hungrig jag blev nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Det låter gott du. Tanken slår ju en att mixa ostdippen med Chipotle BBQ. Då blir det ju iofs ljummet. Vilket är en halv katastrof då ostdippen ska ätas varm. Fan vad hungrig jag blev nu... Enkel dip man gör själv (och som passar ruggigt bra som grillsås på sommaren) är denna: 1 del äkta majonnäs 1 del stark Ajvar lite salt ett par droppar rökarom (finns på bl.a ICA och Coop) nymald svartpeppar Låt stå och dra i kylen ett par timmar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 lol den jävla ostsåsen smakar ju ingenting omss......... 50% fett + 50% plast är 100% gott. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Jag och mitt kompisgäng käkade under något år absurt mycket Maxmat, och vi blev så bra polare med personalen att vi fick nästan allt gratis. Beställer nån liten burgare, får en takeout påse med pommes, en liten läsk full med smält ost, och så vidare, man svullade rätt jävla fint det året. Problemet blev dock att vi fick så mycket gratismat att bokföringen tillslut inte stämde, och företagshögkvarteret fick lov att göra en utredning till varför så jävla mycket mat försvann från just den resturangen, så nu har dom fått lov att backa ner till rimligare mängder Gratis plusmeny och dipp får man fortfarande, men glansdagarna är över. Påminner lite om min pokerkarriär faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Fiskpinnar, sötpotatis, färsk spenat och sås bestående av smörgåsgurka blandat med majonäs och citronsaft. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 I dag blir det en fet pizza och ett par avsnitt av Dexter. Sen fredagsgrind. Men först av allt ska vi på stan och härja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Fet pizza är gott men tror jag slår dig på fingrarna vad gäller krubb idag: Förrätt: Rökt rådjursstek med pepparrotsgrädde på toast Varmrätt: Älgfilé med potatisgratäng och vitlökssmör Efterrätt: Irish coffe Till varmrätten öppnar vi en flaska rött. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Låter ju helt okej om man inte har tillgång till pizza Här ser vi även en av få nackdelar med att spela poker för brödfödan. Alkohol till middagen går bort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Kvällens meny: Förrätt: Skagentoast med löjrom Main: Fläskfilé med champinjon- och gorgonzolasås Dessert: sprit, Sing Star och Buzz Har för evenamnget i fråga två vita viner, två röda viner, 2 Budweisers och 5 st Miller. Hej fredag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Kvällens meny: Förrätt: Skagentoast med löjrom Main: Fläskfilé med champinjon- och gorgonzolasås Dessert: sprit, Sing Star och Buzz Har för evenamnget i fråga två vita viner, två röda viner, 2 Budweisers och 5 st Miller. Hej fredag! Hej svensson! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Här ser vi även en av få nackdelar med att spela poker för brödfödan.Alkohol till middagen går bort Lol? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts