Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fläker upp Pokertracker och inser att jag förlorat mest pengar med 52s. Man börjar undra...

Visar sig vid närmare granskning att jag hade grymma reads och mest blev utdragen. Tänkte väl det.

Postad

13.15 - Slår upp ögonen och insuper harmonin. Tar en promenad i underbart väder, blå himmel och -10 grader. Härligt. Trycker i mig 2 varmkorvar och en banan till frukost. Måste på stan för att inhandla fredagens proviant.

Postad

En sväng förbi Apoteket... Varför står dom och knapprar flera minuter på datorn innan dom hämtar medicinen? Exakt vad är det dom pysslar med? In med personnumret och GÅ OCH HÄMTA GREJORNA, ffs :evil:

Postad

Jaha.. Aldrig lär jag mig. Efter att ha käkat middag till ett avsnitt av Dexter så drar jag upp ett par bord med bra värde. Naturligtvis ger jag tillbaka 2/3 av vinsten från tidigare i dag. Hata fredagar.

Postad

Från Lina Olofssons blogg på Aftonbladet

http://blogg.aftonbladet.se/18282

"Sen fick jag höra någon historia om när Ivey varit på en nattklubb och haft ett VIP-bord. Någon rik miljonär hade då skickat dit tre flaskor "dompa" som en fin gest. Ivey hade återgäldat gesten och skickat tillbaka nio flaskor. Nu trebettade miljonären och skickade över 27 flaskor med en lapp där det stod att han inte kommer att sluta. "

:-D:-D:-D

Postad
Jävlar vad sugen jag blev

Javisst. Nu var dessa rester från torsdag som jag grävde fram från kylen och mikrade med både senap, ketchup, lök och BBQ-sås redan pålagt sen i går. Är man slö så är man 8-)

Postad

16.30 - Vaknar med grymt oskön huvudvärk. Det är straffet för att ha spenderat större delen av gårdagen framför datorn. Jag sticker ut näsan utanför dörren och konstaterar att det inte är Barbados som ligger vid mina fötter. Käkar en snabb frukost och tar en lååång, varm dusch. Ojaaa.

04:00 Plussar ett inköp och firar med att gå och lägga mig tidigt.

Postad
Aahhh! En 2 timmars session där jag lutar mig tillbaka och låter fiskarna turas om att suga av mig. Även ett par regs tar den ovanligt långt ner i halsen.
wp

Bra dagbok. Ska följas.

Postad

Så typiskt poker. Spelar tight och fint men blir härligt utdragen i par hyfsade potter. Ett tag senare dampar jag in på en bluff och drar ut i en stor pott. Det var väl nån däruppe som tyckte jag förtjänade det.

Postad

Man önskar att folk inte whinade så förbannat när dom blir utdragna. Okej om man kaxar lite mot nån reg, vi kan ta det. Men de allra flesta spelar poker för nöjes skull. Hur kul tror ni är att få höra en massa klagomål jämt och ständigt. Var snälla mot turisterna ffs.

Måste ta en dusch innan man börjar dagens grind. Hur kan jag vara så svettig utan att ha gjort nåt? Spela poker utan att vara fräsch = halvtilt på stubben.

• Skapa nytt...