Rebonius Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Spela när lusten faller på istället, orka pressa händer när man är otaggad. Sen flippar man ju över badbeats som man vanligtvis rycker på axlarna åt när man är inne i en runbad period.Jag tycker du ska tat lite lugnt och inte känna att det är jobbigt och ett tvång lixom, utan vänta in att du är nollställd psykiskt. Du vet säkert om det här men kan ju inte skada att bli påmind när tilten sitter i. +1 på båda inläggen! Citera
papiPope Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Har du testat nya krogen i boden?(lillrimmet) Var den bra isf? Citera
papiPope Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 hdade tinituss it vå dagar efteråt. musiken ligger på alltförmycket ÖVERALLT Haha okej, kanske testar den imorgon om man nu vågar gå ut i Boden när vi har vaktvecka..för träffar vi på ett av våra befäl blir det anmälning och upp till 15 dagar utan lön. Handlar om max 1k men är ju jävla micro... Det hände med grabbarna som hade vakt förra veckan;) dock sugen på kröka... Citera
papiPope Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 tror jag träffade boysen, ska också ut imorgon. Var det dig man inte skulle mucka med på frasses? ah okej lär ju märkas om vi stöter på varandra hehe men känns kallt atm för ingen annan lär väl vara på efter förra helgens stora fail Citera
guano Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 tror jag träffade boysen, ska också ut imorgon. tips på dator till BARA poker? kan skruva ihop själv så ihopplock vore något http://anton.eoo.se/bilder/dawwweeeeeeee.png eventuellt lite fläskig för bara poker, går att dra ner på ganska mycket. Citera
heltoker Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Efter programmets slut. Så fick alla åka till ett lyx hotell och ha lite extra semester. En sisådär två tre dagar.PÅ Hotellet, vänder Pontus personlighet totalt. Han dricker sig stenpackad, flörtar och ger tjejerna skamliga och äckliga förslag. Han mordhotar dessutom flera stycken. Vissa av deltagarna blir rädda och gråter. /jackies blogg min nya idol Citera
Leooo Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Tja, ny dator och inte fixat HM. Kan du plz posta statsen för Kinngkong plz? skulle uppskattas! mvh Citera
urmy Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 http://anton.eoo.se/bilder/dawwweeeeeeee.png eventuellt lite fläskig för bara poker, går att dra ner på ganska mycket. Mera ram! Citera
Recommended Posts