Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är det någon som sitter inne på en House/Techno/Trance-lista?

Jajjamensan! Eller ja, början till en iaf. Långt ifrån klar med den, men har precis börjat använda spotify igen så inte hunnit längre. =)

Postad
Hur fan fick ni för er att det här passar i "FAQ - vanligt förekommande frågor om poker"? Jag flyttar.

Haha vad jag skrattade när jag läste detta;D

de e ju jag som skapade tråden. hahah

Postad
Jajjamensan! Eller ja, början till en iaf. Långt ifrån klar med den, men har precis börjat använda spotify igen så inte hunnit längre. =)

Tack! Allt med Sean Tyas och Remixen med Lisa Miskovsky är höjdpunkterna. En del andra godbitar med som jag inte kommer på nu. David Guetta, Axwell och State of trance hade jag redan.

Lägg in lite Tiesto(som jag för övrigt såg live i LA ganska nyligt) och Armin van buuren sen så.

mitt bidrag, med lite snott från din :)
Postad
Mycket nice du verkar ha riktigt vettig musiksmak du! Gillas starkt, haller sa smatt pa att bygga en lista med bara bra trance och har delat in den i tva delar... den ovre halften som har riktigt bra latar och den nedre som ar lite mer upp till kritik.

Kan rekommendera dig att lyssna pa den ovre halvan om du vill ha lite mer fint ;) Kan tipsa om Titan, Walk with me, Dome de som ar bast imo. Njuter just nu av din lista!

http://open.spotify.com/user/yttrasil/playlist/3OJH1qPrAO6JeGtW0xvFxe

Lyssnat igenom alla tre som lagt in house/trance/electro/techno-listor och kan säga att din var överlägset bäst. TY m8!