Ingenjorsstudent Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Tackar! Det blev inget spel för mig idag! Jag ska dock försöka få in lite händer imorgon! Idag har jag spenderat mestadelen av min lediga tid, till att titta på Fullmetal Alchemist: Brotherhood-avsnitt. Sjukt bra serie måste jag säga. Jag kan verkligen rekommendera den! Nu ska jag sova, sen blir det många timmar i skolan imorgon igen. Måste även gå och träna imorgon. Citera
Akalla Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Tja, hur många bord spelar du nu samtidigt? Citera
Ingenjorsstudent Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Tja! Jag har gått ner till sex bord samtidigt nu. Jag tycker faktiskt att det fungerar bättre för mig, för jag får lite mer överblick då. Jag kan minnas om det är någon som börjar trebetta mig mycket t.ex. vilket jag märkte att jag hade svårt med när jag spelade på nio bord. Citera
P3zz Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Vet inte om du svarat på det innan, men var är det du pluggar? Citera
Ingenjorsstudent Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Vet inte om du svarat på det innan, men var är det du pluggar? Jag läser Industriell Ekonomi. Jag vill inte avslöja var någonstans jag pluggar, eftersom jag vill hålla mig så annonym som möjligt. Citera
Ingenjorsstudent Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 Pokern går skit. Jag har inte spelat mycket de senaste dagarna, men det jag spelat har verkligen inte gått bra. . Citera
Lisa87 Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 2 inköp låter lite, hade nog satt en stoploss på $150 Citera
Ingenjorsstudent Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Testa att bara spela 2 bord under 4-5 sessioner (varje session exakt 2h oavsett resultat). Fokusera på att spela den absolut bästa poker du kan. Redovisa sedan lite statistik och händer från detta sample så kan vi ha en diskussion. Ja det var en bra idé! Det kanske jag ska ta och göra. Jag måste dock prioritera min hemtenta jag har nu över helgen, men jag ska se om jag inte kan få lite tid över till att sitta och spela någon session i alla fall. Jag kanske t.o.m. hade kunnat spela in sessionerna och lägga upp videos när jag spelar. Citera
semiklonk Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Har inte läst hela tråden så vet inte om du skrivit detta någonstans men vart studerar du? Citera
wahlen1 Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Står bara lite längre upp på denna sidan! lite får man leta Citera
semiklonk Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 Står bara lite längre upp på denna sidan! lite får man leta Såg det nu var bara lite intresserad, eftersom jag också funderar på att börja studera till ingenjör eller dylikt så småning om efter gymnasiet =) Citera
Recommended Posts