Gå till innehåll

Pf 2000-2009


psykologas

Recommended Posts

Kopierar iden med årets pf-awards för att kunna sammanfatta pfs livstid hitintills. har inte så jättebra koll å inte varit med från starten men här e mina favoriter i alla fall

 

 

Decenniumets PF-are: CDS pappa tätt följd av Othello Ola och eury

Decenniumets bästa PF-spelare: inte så bra koll får väl säga TLK. TK (telefonkiosk) e ju oxå grymt imponerade att ha klarat att dominera under så lång tid med alla omställningar som krävts.

Decenniumets dagbok: Mr Dawwe (personligen gillar jag tomtetomte bäst men den har inte tillräckligt mkt läsare)

Decenniumets kommentar: Det mesta av softish mm texter och alla svar han fick av alla små besserwissrar som ville visa sig på styva linan

Decenniumets tråd: Shahins Hu utmaning va kul. när legato skulle försvara sitt spel i första pokermiljonen va oxå rätt rolig

Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" lol och nöten kunde inte ens en gubbe som jag låta bli att börja säga/skriva;-)

Decenniumets well: vet int men måste såklart va med för er andra. roligaste trådiden i mitt tycke

Decenniumets sisofos: Olas jobb för att få folk att engagera sig för pokerns framtid via framförallt då förbundet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

näe mena den när han skulle vinna 1k om dan i typ 14 dagar i rad. fick bara spela 75 euro hu sitogo. men tack ändå;-)

 

Denna då:

 

http://pokerforum.nu/forum/resultat/12001-shahin86s-tolvdagarsutmaning.html

 

Var före min tid på forumet, och tiden innan jag kom hit trodde jag inte folk var intresserade av. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopierar iden med årets pf-awards för att kunna sammanfatta pfs livstid hitintills. har inte så jättebra koll å inte varit med från starten men här e mina favoriter i alla fall

 

 

Decenniumets PF-are: CDS pappa tätt följd av Othello Ola och eury

Decenniumets bästa PF-spelare: inte så bra koll får väl säga TLK. TK (telefonkiosk) e ju oxå grymt imponerade att ha klarat att dominera under så lång tid med alla omställningar som krävts.

Decenniumets dagbok: Mr Dawwe (personligen gillar jag tomtetomte bäst men den har inte tillräckligt mkt läsare)

Decenniumets kommentar: Det mesta av softish mm texter och alla svar han fick av alla små besserwissrar som ville visa sig på styva linan

Decenniumets tråd: Shahins Hu utmaning va kul. när legato skulle försvara sitt spel i första pokermiljonen va oxå rätt rolig

Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" lol och nöten kunde inte ens en gubbe som jag låta bli att börja säga/skriva;-)

Decenniumets well: vet int men måste såklart va med för er andra. roligaste trådiden i mitt tycke

Decenniumets sisofos: Olas jobb för att få folk att engagera sig för pokerns framtid via framförallt då förbundet

 

Much love. Men vadå tillräckligt mkt, var går gränsen? Man får så många läsare som man förtjänar. Förresten så föredrar jag kvalitet på läsarna framför kvantitet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Decenniumets PF-are: hjort

Decenniumets bästa PF-spelare: nebbis

Decenniumets dagbok: Dawwe

Decenniumets kommentar: vet inte

Decenniumets tråd: nån cds-tråd

Decenniumets "Ursäkta, vad sa du nu?" <---

Decenniumets well: jello och hjort, tycker cylls var lite komisk också innan den bommades igen

Decenniumets sisofos: förstår inte frågeställningen

lägger till

 

decenniumets bild: http://pokerforum.nu/forum/1359377-post3129.html tätt följd av QoS är en megatomte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Decenniumets PF-are: Hjorten såklart

Decenniumets bästa PF-spelare: hazeelnut

Decenniumets dagbok: CDS

Decenniumets kommentar: Måste vara någon i Hjorts gamla "qoute-upphackningar" av poster.

Decenniumets tråd: Cylls HU-utmaning till gdaily eller tråden där ST läxar upp hazeelnut en gång för alla.

Decenniumets well: Jonkos (Hittapengarna tror jag)

Decenniumets sisyfos: jojje2k-bannandet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Decenniets kommentar: jellos höhö. high five, conny! Jag vet inte om jag någonsin sett en så kärnfull kommentar som pressar ihop en tråds fulla atmosfär till en skön juice med underfundig humor, sarkasm och intelligens som kompletterande pressfrukter. Resultatet blir kompakt som ett svart hål - en enradare som i sinnet växer till biblisk storlek efter en stunds reflektion. Briljans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Decenniets kommentar: jellos höhö. high five, conny! Jag vet inte om jag någonsin sett en så kärnfull kommentar som pressar ihop en tråds fulla atmosfär till en skön juice med underfundig humor, sarkasm och intelligens som kompletterande pressfrukter. Resultatet blir kompakt som ett svart hål - en enradare som i sinnet växer till biblisk storlek efter en stunds reflektion. Briljans.

skönt att få lite cred för sin konst, istället för denna ständiga förföljelse! extra hedrande när horace himself står för motiveringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...