Ruterkung Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Snart dags för CL-final!!! Börjar redan bli lite nervös men Liverpool kommer slå Milan, 2-0 efter mål av Cisse och Gerrad. Så vad tror ni? Vilka vinner? *RP* -Henkeman, lite till - QoS Citera
Von oben Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Som gammal Tipsextratittare säger hjärtat Liverpool-men hjärnan säger Milan. De är helt enkelt ett bättre och mera solitt lag än Pool. Ett Liverpool som försöker göra som Gunners gjorde när de vann FA cupfinalen.Defensivt och försöka stänga bakåt-ta matchen down the stretch och försöka utnyttja den eller de få chanser till scoring själva som oftast ändå dyker upp. Milan är för bra dock.De slår hål på Liverpool en kvart in på andra halvlek-och avgör definitvt med 10 minuter kvar. Milan 2-Liverpool 0. Citera
Peakfreak Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 0-0 Matchen kommer gå till historien som den tråkigaste någonsin Båda lagen kommer att ha 11 spelare på den egna planhalvan genom hela matchen Citera
Ronin Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 CL, CL? ringer ingen klocka... inte heller Milan eller Liverpool... jag säger Daniel Negreanu, han verkar vara i ett stim, spelar han? Citera
Henkeman Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Pillar lite i rubriken så de som är ointresserade av fotboll inte råkar knalla in här (som jag t.ex. ) Citera
Kjell Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 0-0 Matchen kommer gå till historien som den tråkigaste någonsin Redan glömt Juventus - Milan's CL final? Citera
eurythmech Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Jag har gått omkring och varit RIKTIGT nervös flera dagar i sträck nu... Det är nästan så att fingrarna skakar medan jag försöker skriva det här. Det är 20 år sedan sist, och då var jag allt för liten för att fatta hur glad jag borde ha varit. 20 år är en lång väntan. Men om två dagar inträffar den enskilt största händelsen i mitt idrottstittarliv, vinst eller förlust. Det är som Rumänien 94, Kluft, 100m-finalen i Tokyo och van Basten på samma gång. En jättelik idrottsorgasm fördelad på åtminstone 2x45 min. Förspelet lär bestå av nagelbitande och malthaltig sprit. Jag kan inte, hur mycket jag än försöker, förutspå resultatet. Men tippa, det kommer jag att göra. På onsdag, efter det senaste infallet. Dock har jag mycket svårt att se hur Gerrard INTE ska göra mål... Go reds! Citera
Ruterkung Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2005 Exakt, tråkigare än Milan-Juve kan det nog inte bli. Men ett tidigt mål kanske skulle få fart på matchen och då tror jag liverpool ligger närmast då milan siktar på att ta sin andra raka på straffar Citera
pata Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Blir nog jäkligt tillknäppt, Liverpool gör ett tidigt mål och håller naturligtvis nollan så 1-0 till Liverpool!! Segern aldrig hotad även om Milan har bollen (precis som mot Chelsea). /Pata Citera
scouserandy Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Pool vinner och Riise avgör med en kanon frispark i andra halvlek. Kom ihåg vem som sa det först. Citera mig gärna men ange källan Citera
oggeking Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Liverpool vinner matchen med 2-1.(Baros o Garcia målar) Gattuso gör Milans tröstmål i slutet.. Citera
HeadLess- Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 milan vinner med 1-0 på straff orsakad av den störste filmstjärnan sen stochikovs(?) tid.. inzaghi så klart Citera
fore_man Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Självklart vinner Liverpool. Usch, man börjar bli duktigt nervös nu. Citera
Von oben Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Det är ju själva F-N!! Jag har ALDRIG saknat ztv,förrän nu. 3-0 till 3-3.Otroligt! Missa Alonso en straff oxå efter kvitteringen??? Citera
raol Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Ojoj, vilken filmning. Det kan man också säga. Citera
raol Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Det är ju själva F-N!!Jag har ALDRIG saknat ztv,förrän nu. 3-0 till 3-3.Otroligt! Missa Alonso en straff oxå efter kvitteringen??? Nej, han kvitterade när han slog in sin straffretur. Citera
devalanteriel Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Citera
Peakfreak Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 0-0 Matchen kommer gå till historien som den tråkigaste någonsin Båda lagen kommer att ha 11 spelare på den egna planhalvan genom hela matchen Så jävla FEL man kan ha! VILKEN MATCH! Citera
Papa Kubo Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Bad beat för Milan? Snarare riggad domare. Citera
Peakfreak Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Bad beat för Milan? Snarare riggad domare. Jag påstår att jag är neutral (jag hatar båda lagen lika mycket) och jag såg matchen... Liverpool fick inte någon hjälp av domaren, straffen var solklar... Citera
Recommended Posts