ztoobez Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Postade denna på 2p2 men tänkte att det kunde va en idé att lägga upp den här oxå. http://img85.imageshack.us/img85/6039/uschlig3.jpg http://img94.imageshack.us/img94/1525/uschlig4.jpg http://img94.imageshack.us/img94/9849/uschlig5m.jpg Citera
jnxjnxy Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 snälla människa länka bilderna ist Citera
Ekmanen Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 ja det tog ju inte många sekunder att se att du loosar mer på sb+bb är du vinner på övriga positioner ink knappen. Lite för flopp kåt eller dålig ur pos. btw vilken nivå lirar du? du e ju bara back 70 dollar på 11k händer? Du verkar dessutom spela mer på kortsnitt än game theory, dvs ganska abc på ett icke aggressivt sätt. Din allin ev verkar också indikera på tilt eller dålga syner/pushar allin. För optimistisk i stora potter kanske? Hur som helst, du bör gå tillbaks till ritbordet igen och skaffa mer kött på benen. Citera
Opteron Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 ja det tog ju inte många sekunder att se att du loosar mer på sb+bb är du vinner på övriga positioner ink knappen. Lite för flopp kåt eller dålig ur pos. btw vilken nivå lirar du? du e ju bara back 70 dollar på 11k händer? Du verkar dessutom spela mer på kortsnitt än game theory, dvs ganska abc på ett icke aggressivt sätt. Din allin ev verkar också indikera på tilt eller dålga syner/pushar allin. För optimistisk i stora potter kanske? Hur som helst, du bör gå tillbaks till ritbordet igen och skaffa mer kött på benen. wot? I vilket fall som helst, sluta vara oplanerat aggro, kan du inte värdebetta/värderaisa din värdehand så låt fisken bluffa dig. Spela mer på knappen, mindre på SB. Citera
baller Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 lliten sample spela något fler händer i cutoff och button Citera
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 spring inte under ev imo... god jul Citera
jonasmedz Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 fold to 3bet ser rätt låg ut på SB o early. inte helt ovanligt att folk min-3bettar på dessa nivåer, men kan vara nått att tänka på. dessutom hur mycket du 4bettar vs synar här. skulle vara intressant med lite CB%. även i 3bettad pot eftersom du verkar hamna där rätt ofta. Citera
madken1 Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 somliga har det, andra inte. gojul Citera
Ekmanen Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 wot? I vilket fall som helst, sluta vara oplanerat aggro, kan du inte värdebetta/värderaisa din värdehand så låt fisken bluffa dig. Spela mer på knappen, mindre på SB. ja jag borde inte sagt så mycket, för lite info, men ras i allin ev tyckte jag tydde på tilt. SB+BB minus är för stor iaf kontra resterande plus. Så spela sb och bb typ mycket tightare, och sena pos mycket lösare. Citera
ztoobez Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Postad 24 December , 2009 för litet sample. Hinner säkert gula innan jag har ett större. Citera
Ekmanen Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Hinner säkert gula innan jag har ett större. gå ner i nivå, sj har jag byggt 1k-2k dollar från enbart 5-10 dollar på flera olika sajter. Citera
KungKroon Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 somliga har det, andra inte. gojul Du lvlar antagligen, men känner mig ändå tvungen att skriva: FEL!! Citera
Ekmanen Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 jag kan försöka hjälpa dig, om du säger vilken nivå du spelar och om du vill casha för det. Citera
FiSherman63 Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 jag kan försöka hjälpa dig, om du säger vilken nivå du spelar och om du vill casha för det. Den som ändå hade råd med $1k i timmen, eller vad nu det marknadsmässiga priset för din hjälp kan tänkas vara... *drömmer mig bort* Citera
Ekmanen Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Den som ändå hade råd med $1k i timmen, eller vad nu det marknadsmässiga priset för din hjälp kan tänkas vara...*drömmer mig bort* nejdå Citera
Recommended Posts