Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 183
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag kan passa på att ställa en fråga: Om man signar upp sig på vissa sidor får man bonus och klarar bonus inom ett vist antal rakade händer.

Men hur fungerar dem sidor som säger att man får bonuset när man fått in ett vist antal poäng? Är det likadant som att spela rakade händer?

Om det är, är det bara att folda och man får poäng?

Jag vore mycket tacksam för svar då jag ska regga mig på en sådann sida som har detta system.

Ett exempel: ''20%, no max bonus

Must accumulate 3 Bonus Points for each $1 in bonus money ''

Du syftar nog på bodog, har själv spelat där, du måste lägga pengar i potten för att få poäng, dock får du även poäng i satelliter, 200% rakeback på dom faktiskt! :D

Postad

Rekommenderar Starsbonusen! I vanliga fall är det rätt svettigt på Stars men under bonusperioderna är det fullt av fisk som inte kan spela cashgames. Får nästan känslan av att killarna egentligen spelar turneringspoker eller vad det kan vara.

Denna helg är inget undantag. Plussade över 1 000 dollar i spelet och bonusen är hemma. Klarade av den genom att spela fem NL1/2-bord så in i smeten, pojkar. Bättre läge kan man knappt hitta.

Postad
Rekommenderar Starsbonusen! I vanliga fall är det rätt svettigt på Stars men under bonusperioderna är det fullt av fisk som inte kan spela cashgames. Får nästan känslan av att killarna egentligen spelar turneringspoker eller vad det kan vara.

Denna helg är inget undantag. Plussade över 1 000 dollar i spelet och bonusen är hemma. Klarade av den genom att spela fem NL1/2-bord så in i smeten, pojkar. Bättre läge kan man knappt hitta.

Turneringsspelarna kan iofs cleara genom sitt vanliga turneringsspelande, men jag upplever också fisknivån på Stars som hög i cashgame (SH-NL).

Postad

Jag spelar inte inom b2b och undrar om det kommer återkommande bonusar (alltså reloads)? Ni får gärna lista sajterna samt hur frekventa dessa reloads är...Hur funkar det att ha konton på flera av sajterna, olika alias eller?

Postad
Jag spelar inte inom b2b och undrar om det kommer återkommande bonusar (alltså reloads)? Ni får gärna lista sajterna samt hur frekventa dessa reloads är...Hur funkar det att ha konton på flera av sajterna, olika alias eller?

Bonus vet jag inte, men det är inga problem att ha konton under olika alias på de olika sidorna

Postad
B2B siterna är väll nästan sämst av samtliga nätverks siter på att köra reloads.

Hmm jag om man ska vara sämre än b2b siterna med reloads ska man ha ett track record på 0 reloads :)

Aja seriöst, om man letar efter siter med reloads, glöm b2b siterna.

Däremot har dom ju en schysst signup bonus på alla b2b siter (som jag känner till i alla fall).

Men reloads, nej.

Postad
Fan svårare än jag trodde att samla ihop 100 VIP på Unibet eller så är det jag som är lat. Efter en del slaskande sen 16.00 är 74 VIP plockade. Snart så.

Definitivt du som är lat ;) De andra B2B-bonusarna kräver ju oftast 100 VIP/€10 och har du då en €200-bonus blir det 2000 VIP.

Postad
Fan svårare än jag trodde att samla ihop 100 VIP på Unibet eller så är det jag som är lat. Efter en del slaskande sen 16.00 är 74 VIP plockade. Snart så.

Definitivt du som är lat ;) De andra B2B-bonusarna kräver ju oftast 100 VIP/€10 och har du då en €200-bonus blir det 2000 VIP.

Mjo.

Problemet är väl att man måste gå upp i nivå för att kamma vipen snabbare. För du ska få (1) VIP måste potten övergå 10$, det händer inte ofta på 0.50/1.0 eller 0.25/0.50

Postad
Går det att utnyttja depsoit-bonusar hos multipoker, partypoker _och emiprepoker -eller går det bara för en site i varje nätverk?

(Aggressiva Kubo, även du får svara :lol: )

Ja, du kan utnyttja bonusar hos alla sajter - förutsatt att du lyckas signa upp. :)

Postad
Går det att utnyttja depsoit-bonusar hos multipoker, partypoker _och emiprepoker -eller går det bara för en site i varje nätverk?

Ja, du kan utnyttja bonusar hos alla sajter - förutsatt att du lyckas signa upp. :)

Och det var ironiskt?!

Postad

Sådär nu var 100 vippen fixat. Hoppade upp på ett aggro bord så tickade sifforna på.

Bara vänta på bonusen då,

Summa summarum för ett dagsverke:

+500 SEK

+Kommande bonus

Hade väl varit 700+ för dagen ifall inte Unibet hade tagit ut 2% avgift vid insättning. Aja!

Postad

Och det var ironiskt?!

Uh, nej. Ingen ironi. Du kan hämta bonusar från alla sajter utan problem, om du lyckas signa upp på flera sajter - vilket ibland kan vara rätt knepigt. Ta en titt här för mer info om det.