Ekmanen Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 ta in Ferna, banna mig istället. tycker helt klart jag är jobbigare att ha att göra med. +99999999^n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=4101 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Vi behöver Ferna! Take him back, han är en stämningsförhöjare! <3 hahahahah fernas back, back again eeeller? obv är jag stor förespråkare för ferna, han frågar nästan varje dag på msn om någon moderator har ändrat sig och det är med gråten i halsen jag får svara att min PM inkorg är tom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 obv är jag stor förespråkare för ferna, han frågar nästan varje dag på msn om någon moderator har ändrat sig och det är med gråten i halsen jag får svara att min PM inkorg är tom.... Been there m8... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 vanlig msn konversation när ferna inte får ha sina utlopp på pf...(efter misslyckat skott) Ferna: Måste wajna mer åsså jävla fittjulen tär fan på mig som fan julklappar hit och dit för vafan då kan man pröjsa med tallkottar eller? ?! SDDF F FITTANSIKTEN HATAR HANDELSBRANCHEN DEN KAN FAN DÖ! lurar stackars människor till döden för lite flis fyfan värre än pokerbranschen imo sry du får agera pf dagbok... jag: lugnt vad har dom gjort då? Ferna: dom lurar folk att man ska köpa paket och skit vid högtider så dom kan tjäna pengar fittigt är vad det är hela systemet är fittigt sen nu när jag skulle sova gn ferna: hoppas du vaknar imorgon, om det är det du vill... hahaha asså ni måste låta pojken komma tillbaka?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 vem är ferna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ferna säger: ja jag har skottat bort halva rullen Ferna säger: ok smart men jag har 5k sek typ vad ska jag göra? i detalj seriöst nu från början till slut speltorsk_LOL säger: Är det allt du äger och har? Ferna säger: ja:-O:$$ sinnessjukt jag vet men så äre gatan snart för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Kan ingen göra en nyårskrönika och uppdatera oss om godbitarna vissa av oss obv missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Fan Ferna är ju kung! En riktig färgklick på pf. Han måste få finnas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ty, den svenska avundsjukan är djupt rotad i micro-lappens förfallande kropp. Avundsjuk på dig? Haha...låt mig le Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Bring back Ferna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ty, den svenska avundsjukan är djupt rotad i micro-lappens förfallande kropp. vem är det du säljer din själ för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Nej det kanske det inte är, men killen har ju ambitioner. Han startar helt ogenerat trådar som är så dumma att dem blir jobbiga att läsa. Han ställer dem frågor vi andra önskar vi ställt tidigare. Han har ambitioner att bli bra på poker, samt är ett stort underhålllningsvärde här för många. Låt han existera imo. Visst ställer han frågor men han verkar inte särskilt intresserad av svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Kan ingen göra en nyårskrönika och uppdatera oss om godbitarna vissa av oss obv missat? http://pokerforum.nu/forum/search.php?searchid=3488351 Edit. Jag TROR Ferna skulle må bättre av att inte hänga på PF, och kanske eventuellt oxå om han inte öh. taget spelade poker. Han verkar inte må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Visst ställer han frågor men han verkar inte särskilt intresserad av svaren Nä, men du gillar att läsa hans inlägg. Annars hade du inte gjort det. Det är väl det som är det väsentliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Nä, men du gillar att läsa hans inlägg. Annars hade du inte gjort det. Det är väl det som är det väsentliga? Det där har du tänkt på länge va? Din tankevolt slog knut på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Tillbaks med ferna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Utse Ferna till moderator imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Utse Ferna till moderator imo. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Avundsjuk på dig? Haha...låt mig le Ung, pengar, kvinnor, frihet och möjligheter. Vad har du att komma med??! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ung, pengar, kvinnor, frihet och möjligheter. Vad har du att komma med??! (= Ja samma saker som du fast jag är så pass mogen att jag inte behöver skryta om det. Vad är din ursäkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 nä gud nu fick speltorsk_LOL mig att verkligen spy ner min laptop. trodde nicket var level men tydligen inte.. speltorsk har jobbat in en egen ban nu imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ferna for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Kan nån förklara vad Ferna gjort som är bra? Han är ju enbart ett forumtroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts