MickeG Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 cyntax: det är inte samma kontor som du länkar till. De två personerna i artikeln motsvarar två titlar du nämner, medans ingenjör också borde vara tillagt (snart varje fall) Jo på söndagar brukar det liras turneringar. Brukar inte vara mycket sportsbetting på kontoret, sportsnack dock. Några bets slängs iväg för skojs skull Artikeln blev helt ok tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Så vitt jag vet och läst i hans blogg så lirar han uteslutande på svs och annars går det väl att lira på andra skattefria sajter. Så vilken är dundertabben i det hela? Slaskbub? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Slaskbub? si señor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.dn.se/livsstil/livsstilsreportage/yrke-natpokerproffs-1.1013568 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Tycker artikeln beskriver pokerspelande som inkomst på ett ganska bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGrinderSthlm Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Tycker artikeln beskriver pokerspelande som inkomst på ett ganska bra sätt. Håller med, tycker den var väldigt trevlig att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Så vitt jag vet och läst i hans blogg så lirar han uteslutande på svs och annars går det väl att lira på andra skattefria sajter. Så vilken är dundertabben i det hela? Misstänker att jag får ta tillbaka det där då jag blandade ihop honom med en annan pfare som spelar på både FT och Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Tyckte det blev ganska bra fram till "bluffar ni mycket". Sen var det någon mer jättemiss mot slutet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Stämmer det om att ni inte är spec spelintresserade utom poker som ni bara ser som ett jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Varför mörkar informationschefen på SvS att folk vinner? "bland dem som ligger på plus handlar det om några hundralappar upp till några tusen kronor plus (sedan start)" Skulle kunna tänka mig att han mörkar eftersom folk i allmänhet kanske tänker att förlusterna för vissa står i omvänd proportion till vinsterna för andra. Han vill inte skrämma bort potentiella kunder helt enkelt. Lite lustigt blir det ju eftersom media i vanliga fall brukar koncentrera sig mest på isildur1 och massiva vinster eller förluster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Landet lagom - ingen vinner ingen förlorar. förbryllande att man kan komma med såna absurda påståenden och det verkar dessutom vara OK från chefshåll med skylta med stora vinnare och mörka stora torskar är ju standard annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 klart att han vill framställa svenskaspel som en sajt där man lirar lite för nöjes skull med små summor nån gång då och då, svs behöver ju tillstånd av staten att få erbjuda nätpoker och då får politikerna gärna tro att det bara är ett trevligt hobbyspel med små summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Jag har en halv hjärna så att spela på skattesidor och sen fläka ut min själ i DN hade ju inte varit en bra idé. Alla sidor jag spelar på är skattefria, o förut har jag mest spelat på svs. Jo på söndagar brukar det liras turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kojak Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 SlaskBuB har väl inte setts till på länge på Svs? Eller är det ytterligare en lirare med en hel kortlek med konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Lite OT bara, Nidson vart i Umeå bor du? Hur gammal är du? Känns som att du är rätt duktig vad jag läst på pf men jag tror inte jag hört någon som är duktig och klarat sig kvar i gamet förutom någon enstaka på högre nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts