Gå till innehåll

DN Söndag 13/12 - Yrke Nätpokerproffs


Nidson

Recommended Posts

cyntax:

det är inte samma kontor som du länkar till.

De två personerna i artikeln motsvarar två titlar du nämner, medans ingenjör också borde vara tillagt (snart varje fall) :)

 

Jo på söndagar brukar det liras turneringar.

Brukar inte vara mycket sportsbetting på kontoret, sportsnack dock. Några bets slängs iväg för skojs skull :)

 

Artikeln blev helt ok tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vitt jag vet och läst i hans blogg så lirar han uteslutande på svs och annars går det väl att lira på andra skattefria sajter. Så vilken är dundertabben i det hela?

 

Misstänker att jag får ta tillbaka det där då jag blandade ihop honom med en annan pfare som spelar på både FT och Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför mörkar informationschefen på SvS att folk vinner?

 

"bland dem som ligger på plus handlar det om några hundralappar upp till några tusen kronor plus (sedan start)"

 

Skulle kunna tänka mig att han mörkar eftersom folk i allmänhet kanske tänker att förlusterna för vissa står i omvänd proportion till vinsterna för andra. Han vill inte skrämma bort potentiella kunder helt enkelt.

 

Lite lustigt blir det ju eftersom media i vanliga fall brukar koncentrera sig mest på isildur1 och massiva vinster eller förluster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...