MikeTime Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Du har så rätt. Tänkte jag inte på. Vilket man enkelt löser genom att ge varje medlem ett unikt medlemsnummer som också fungerar som inloggningsnamn på en speciell del av hemsidan. Man loggar in där med inloggningsnamn och valbart lösen och hittar genast pollen under den delen av hemsidan. Hur svårt ska det vara liksom? Citera
Ola Brandborn Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Vilket man enkelt löser genom att ge varje medlem ett unikt medlemsnummer som också fungerar som inloggningsnamn på en speciell del av hemsidan. Man loggar in där med inloggningsnamn och valbart lösen och hittar genast pollen under den delen av hemsidan.Hur svårt ska det vara liksom? Vilket är exakt det jag sagt hela tiden. Dessutom: Nu är det nytt år. Då ska det betalas medlemsavgifter... Vart/hur dessa ska betalas framgår, som väntat, inte av hemsidan. Det är inte så mycket arbete att upprättålla ett medlemsregister med 6 medlemmar (styrelsen) Citera
Ola Brandborn Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Skulle vara kul om någon uppdaterade listan över SM-vinnare också, det är 2010 nu... Citera
LappRoffe Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Vilket är exakt det jag sagt hela tiden. Dessutom: Nu är det nytt år. Då ska det betalas medlemsavgifter... Vart/hur dessa ska betalas framgår, som väntat, inte av hemsidan. Det är inte så mycket arbete att upprättålla ett medlemsregister med 6 medlemmar (styrelsen) Jag har sponsrat Mike Time med ett par hundringar, eftersom jag tycker att han vore en helt värdig och passande styrelse helt ensam. När det gäller Svepof av idag slår de ju alla rekord som sattes av den förra styrelsen. Det enda forum där man kan få feedback från förbundet är HÄR. Dessutom ger man fan i att svara på frågeställningar även i detta forum. Det finns nog bara EN motion som jag skulle kunna stödja. Lägg ner verksamheten och försök er inte på något liknande i framtiden... Citera
LappRoffe Postad 22 Januari , 2010 Rapport Postad 22 Januari , 2010 20 dagar efter förra inlägget väntar jag med spänning på Aarons tillrättavisande av små Gnestagubbar som inte begriper ett skit... Citera
Recommended Posts