Gå till innehåll

Klubbverksamhet


annther

Recommended Posts

Du har så rätt. Tänkte jag inte på. :-)

 

Vilket man enkelt löser genom att ge varje medlem ett unikt medlemsnummer som också fungerar som inloggningsnamn på en speciell del av hemsidan. Man loggar in där med inloggningsnamn och valbart lösen och hittar genast pollen under den delen av hemsidan.

Hur svårt ska det vara liksom? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket man enkelt löser genom att ge varje medlem ett unikt medlemsnummer som också fungerar som inloggningsnamn på en speciell del av hemsidan. Man loggar in där med inloggningsnamn och valbart lösen och hittar genast pollen under den delen av hemsidan.

Hur svårt ska det vara liksom? :roll:

Vilket är exakt det jag sagt hela tiden.

 

Dessutom: Nu är det nytt år. Då ska det betalas medlemsavgifter... Vart/hur dessa ska betalas framgår, som väntat, inte av hemsidan.

 

Det är inte så mycket arbete att upprättålla ett medlemsregister med 6 medlemmar (styrelsen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket är exakt det jag sagt hela tiden.

 

Dessutom: Nu är det nytt år. Då ska det betalas medlemsavgifter... Vart/hur dessa ska betalas framgår, som väntat, inte av hemsidan.

 

Det är inte så mycket arbete att upprättålla ett medlemsregister med 6 medlemmar (styrelsen)

 

Jag har sponsrat Mike Time med ett par hundringar, eftersom jag tycker att han vore en helt värdig och passande styrelse helt ensam.:-D

 

När det gäller Svepof av idag slår de ju alla rekord som sattes av den förra styrelsen.

Det enda forum där man kan få feedback från förbundet är HÄR.

Dessutom ger man fan i att svara på frågeställningar även i detta forum.

 

Det finns nog bara EN motion som jag skulle kunna stödja.

Lägg ner verksamheten och försök er inte på något liknande i framtiden...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...