nordkvist Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 BT verkade vilja ge Isi NL3/6-action men Isi satt ut och svarade inte. BT skulle vara kvar i någoon timme sa han. Citera
delaury Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 "...vadå? Är inte detta play money?" Citera
pimpout Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Han kanske kände att han var värd en 1,2 miljoner dollars bensträckare? Citera
elvis77 Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 "...vadå? Är inte detta play money?" Har också tänkt den tanken, någon 12 åring eller dyligt som fått tag på farsans konto Citera
price Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Isi är för skön. Säger till Townsend nått i stil med : "kan vi spela om ett par timmar ?" "skulle behöva sova 1-2 timmar" "jag sov inget igår" Detta efter att ha maratonspelat igår mot Townsend och Duuur till typ 05.00 imorse och nu precis krossat Zigge på dom högsta PLO-borden. Han är så sjuk ! Citera
JohahH Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Kollade igenom händerna lite snabbt. Fan va Ziggys tieming va dålig alltså. Enda lyckade spelet han gjorde var väll att syna river med par i 7or när Isildur va helt tom8-) Citera
Ola Brandborn Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Där var slakten över. Zigge torskar 1,2 mille. Då borde Isi minst ha en ftp-rulle på 3 mille nu då. Då kan han sopa rent ordentligt igen. Och hoppas vi kan slippa maratonsessioner och 5 milleback. Lol, drömma går ju. Han borde seriöst betala någon för att vara "tidsmanager/moneymanager", som rent fyfiskt sliter honom från datorn när han börjar backa. För lika genialisk som han är när han spelar med råg i ryggen, lika idiotisk är han när han börjar backa. Om jag får köpa in mig på en tusendel till tiotusendel av hans action så hyr jag en lägenhet i närgheten av honom och serverar redbull och gorbyspizza 24/7 när han rushar, och spänner fast honom med bälte i sängen när han börjar tappa... Då finns det snart ingen deg kvar på några redpros konton Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Kollade igenom händerna lite snabbt. Fan va Ziggys tieming va dålig alltså. Enda lyckade spelet han gjorde var väll att syna river med par i 7or när Isildur va helt tom8-) Har kollat igenom händerna nu och Ziggy får ju in pengarna extremt dåligt, inte sällan med mer än tre-fyra outs. Omvända roller mot hur det såg ut senast de möttes mao. Citera
Bodinarn Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Från highstakesdb.com Isildur1 $3,023,844 (Last 24 hours) Citera
melfil Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Vill bara säga att jag tycker det är grymt roligt att han är tillbaka Citera
nutshellcracker Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Lol, drömma går ju. Han borde seriöst betala någon för att vara "tidsmanager/moneymanager", som rent fyfiskt sliter honom från datorn när han börjar backa. För lika genialisk som han är när han spelar med råg i ryggen, lika idiotisk är han när han börjar backa. Om jag får köpa in mig på en tusendel till tiotusendel av hans action så hyr jag en lägenhet i närgheten av honom och serverar redbull och gorbyspizza 24/7 när han rushar, och spänner fast honom med bälte i sängen när han börjar tappa... Då finns det snart ingen deg kvar på några redpros konton Eller hur....har du glömt att han inte spelat så mycket mot de 2 bästa av dem alla? Citera
nordkvist Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Vilka två syftar du på nut? Citera
JohahH Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Ivey bäst i Holdem, tidigare Durrrr onlie:-). Han har ju spelat väldigt mycket mot och krossat Durrrr. Ivey är väll inte så sugen på att spela mycket mot Isildur.... å frågan vilka de 2 bästa är? Citera
killerwolf Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 jag skulle göra som Ola sa, det är ju dock svårt att avgöra när han börjar swinga neråt permanent den sessionen så att säga... Men halveasy har det ju varit att se när han verkligen har spelat för länge/för många samtidigt etc... Så sick karl, 60k -> 3m på 20 timmar... jag formligen älskar han detta var en tidig julklapp, nu äre bara att campa ftp klienten så har man många timmar glädje nu i railtimmar i juletider =) =) =) Citera
logicsense Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Vill bara säga att jag tycker det är grymt roligt att han är tillbaka +1 Citera
Ignatius Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Fan, är så glad att jag får uppleva den här dödsföraktande killen. Trode att han var gul och så händer detta!!! Har typ aldrig railat före november, men nu blir det svårt att inte fortsätta förhoppningsvis hela december. Vilken sjuuuuuk rush. Citera
ordens15 Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Eller hur....har du glömt att han inte spelat så mycket mot de 2 bästa av dem alla? Saken är väl den att "de 2 bästa" inte riktigt vågar möta Isi för att dom vet att det kan bli väldigt blodigt. Citera
jonasmedz Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 loool pokertableratings har en utvärderingsdel: PTR POKER REPORT CARD PREPARED FOR: Isildur1 This report card is based on 25,595 hands tracked at $500/$1000 NL HOLD'EM (2 max) on Full Tilt Poker PRE-FLOP AGGRESSION: F You are 55% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! FLOP AGGRESSION: C- You are 34% more aggressive than optimal. Be somewhat less aggressive. TURN AGGRESSION: D+ You are 40% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! RIVER AGGRESSION: A You are 7% more aggressive than optimal. Good Work! SHOWDOWN FREQUENCY: C You showdown 28% more often than optimal. Fold more often. OVERALL GRADE: C När ska han lära sig spelet? Citera
heltok Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 loool pokertableratings har en utvärderingsdel: PTR POKER REPORT CARD PREPARED FOR: Isildur1 This report card is based on 25,595 hands tracked at $500/$1000 NL HOLD'EM (2 max) on Full Tilt Poker PRE-FLOP AGGRESSION: F You are 55% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! FLOP AGGRESSION: C- You are 34% more aggressive than optimal. Be somewhat less aggressive. TURN AGGRESSION: D+ You are 40% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! RIVER AGGRESSION: A You are 7% more aggressive than optimal. Good Work! SHOWDOWN FREQUENCY: C You showdown 28% more often than optimal. Fold more often. OVERALL GRADE: C När ska han lära sig spelet? fint att de har optimala lösningen att jämföra med... Citera
price Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Isildur1 mot Townsend på PLO 3/6 nu Citera
ickash Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Synd att pokertableratings optimala mall för poker lär suga då Citera
Leooo Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Synd att pokertableratings optimala mall för poker lär suga då Ärju bara ett snitt uträknat på de spelarna som har bäst bb100 i alla sittar, du är väl inte dum nog och tro att dom skrivit en mall som dom går efter? Plz ickash vet att du är sne0ga men komigen nu =) Citera
bananuz Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 loool pokertableratings har en utvärderingsdel: PTR POKER REPORT CARD PREPARED FOR: Isildur1 This report card is based on 25,595 hands tracked at $500/$1000 NL HOLD'EM (2 max) on Full Tilt Poker PRE-FLOP AGGRESSION: F You are 55% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! FLOP AGGRESSION: C- You are 34% more aggressive than optimal. Be somewhat less aggressive. TURN AGGRESSION: D+ You are 40% more aggressive than optimal. Be a lot less aggressive! RIVER AGGRESSION: A You are 7% more aggressive than optimal. Good Work! SHOWDOWN FREQUENCY: C You showdown 28% more often than optimal. Fold more often. OVERALL GRADE: C När ska han lära sig spelet? level? Citera
killerwolf Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 bara jag som sitter med en riktig smidglögg och en lussebulle o tittar?... fina tjocksockorna också.. maximal mysfaktor.. LINGONGLÖGG FTW Citera
Recommended Posts