swahnroger Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 han tänkte snarare, zomg.. va gör han, han insta4betshova mig, jag har A7.. fucking trips, men jag är ju slagen, han kan ju inte bluffa i det här läget med de potoddsen han ger mig. Vänta nu, vafan är potodds? turneringsliv? vem bryr sig, köper in mig imorrn till APPT. jag kör! LOL! K2, inte ens flushdrag... HAHAAHAHAH!!!! DONKJÄVEL LOL *high five med todd* DONKJÄVEL indeed. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 man måste ju gå och lägga sig men bara... en... hand... till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haspen Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Hur ligger isildur till i matchen? upp hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Lite mer än 100k upp i matchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Kvällens största över 130k nu gick åt fel håll QQ vs KK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 i wsop europe är de ingen dålig bluff blom90 försöker med.. tyvärr kan snubben inte lägga A7 på AA3 flopp Att tycka det spelet inte är uselt och motståndaren gör fel som synar är löjligt. Hade det varit en random nobody som gjort det hade alla kallat honom jätteidiot. Man kan dra en analogi till när förre schackvärldsmästaren Kramnik (han slog Kasparov i en match iaf) missade att motståndaren hotade matt i ett drag i en match mot en dator häromåret. Inte fan var det drag Kramnik gjorde annat än uselt och datorn var inte usel som då satte Kramnik schackmatt. Sedan att motståndaren gjorde en väldigt tveksam 3-bet på floppen är också sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Lite mer än 100k upp i matchen... 370000 upp ? Vad jag kan förstå :-P :-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 370000 upp ?Vad jag kan förstå :-P :-P Ja det svänger fort... 8bord nu förövrigt. Första gången någon går med på att spela 8bord mot Isildur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haspen Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 verkar väl som isildur blir överkörd nu om jag inte helt misstar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 370000 upp ?Vad jag kan förstå :-P :-P Merparten från PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KolliMong Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 6 bord 200/400 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jompizh Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Enligt http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Så är just nu Isildur1 -500$ senaste 4h. Antar att det svänger mycket upp och ner? Någon snackade om 300k plus för ett par timmar sen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Han hittade väl K2s i sen position. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Enligt http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Så är just nu Isildur1 -500$ senaste 4h. Antar att det svänger mycket upp och ner? Någon snackade om 300k plus för ett par timmar sen lol Enligt din egen länk är han väl plus 262k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Enligt din egen länk är han väl plus 262k? 292k, +40 i en pot alldeles nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Vad nickar Guy L. nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Han krossar ZeeJustin nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 200/400, tur man ska vara vaken ^^Det här är nästan bättre än att raila mrdawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Upp nästan 500k nu mot ZeeJustin. Och 150k tidigare från PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 690k inatt enligt HSDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Kul att se att vår hjälte är tillbaka! Sjuk kille det där men kul att följa . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 sova är för mesar, han är igång igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Äntligen är våran svenska ninja på G igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Upp nästan 500k nu mot ZeeJustin. Och 150k tidigare från PLO. som JohanLj skrev, men han backade även 100k mot haxton. så med morgonens PLO cap som verkar gå bra om han inte av någon anledning köper in djupt så är han upp 700kish för natten. Decent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 E han igång nu? Hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts