Bodinarn Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 han backade nog runt ~150k på gårddagens session mot BT på 300/600 med kombinationen BT 500/1k + PA.. drog lite gorilla matte på 500/1k borden nu som man kan klicka fram genom att titta på hans nick på liveupdate. fick ihop profit för 650k sedan vet jag sen tidigare att han backade runt 800-850 mot BT på 300/600 borden innan de hoppa upp. Men hur det blev inbördes möten mellan Isi - BT och isi - PA har jag ingen aning om. Epic battle i alla fall, och vi kan tryggt vänta oss action senare ikväll eftersom han fortfarande har en rulle på runt 2,6-2,7m sen de där initiala 60k dollarsen Go Isi Go ! Enligt highstakesdb.com backade han 50k mot BT och 368k mot PA. Hoppas på ny show ikväll/natt Citera
niotio Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Det har väl varit känt hela tiden vem han är? Du kan få en ledtråd: F..r.ed...ri..k + "börjanpåhansnick" Nej det var inte känt från början. Citera
TiltTONY Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 han backade nog runt ~150k på gårddagens session mot BT på 300/600 med kombinationen BT 500/1k + PA.. drog lite gorilla matte på 500/1k borden nu som man kan klicka fram genom att titta på hans nick på liveupdate. fick ihop profit för 650k sedan vet jag sen tidigare att han backade runt 800-850 mot BT på 300/600 borden innan de hoppa upp. Men hur det blev inbördes möten mellan Isi - BT och isi - PA har jag ingen aning om. Epic battle i alla fall, och vi kan tryggt vänta oss action senare ikväll eftersom han fortfarande har en rulle på runt 2,6-2,7m sen de där initiala 60k dollarsen Go Isi Go ! Han tog ett par snabba inköp av ziggy på 500/1000 oxå. Spel på dagisnivån 100/200 nl nu mot Jungleman 12. Citera
Big Less Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Varför facepalm? För att du svarade "nej" på frågan "har isil backat 1.5mil från dom 3mil han vann igår? Eller har HSDB resetat för dagen?" Ungefär som när min dotter svarar "ja" när man frågar om hon vill ha keso eller yoggi, men hon kan försvara sig med att hon inte har fyllt två än. Ser dock att du har ändrat nu. Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 zigge e ju så kall, han borde fan va bust om nån wow vad clueless Ziggy har vunnit näst mest på FullTilt i år, så helt ohet är han inte;-) +1 Citera
Gäst Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 För att du svarade "nej" på frågan "har isil backat 1.5mil från dom 3mil han vann igår? Eller har HSDB resetat för dagen?" Ungefär som när min dotter svarar "ja" när man frågar om hon vill ha keso eller yoggi, men hon kan försvara sig med att hon inte har fyllt två än. Ser dock att du har ändrat nu. Citera
simon1583 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 För att du svarade "nej" på frågan "har isil backat 1.5mil från dom 3mil han vann igår? Eller har HSDB resetat för dagen?" Ungefär som när min dotter svarar "ja" när man frågar om hon vill ha keso eller yoggi, men hon kan försvara sig med att hon inte har fyllt två än. Ser dock att du har ändrat nu. Inte för att din dotter har helt rätt men i det här fallet borde du formulera om din fråga. Citera
TiltTONY Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 För att du svarade "nej" på frågan "har isil backat 1.5mil från dom 3mil han vann igår? Eller har HSDB resetat för dagen?" Ungefär som när min dotter svarar "ja" när man frågar om hon vill ha keso eller yoggi, men hon kan försvara sig med att hon inte har fyllt två än. Ser dock att du har ändrat nu. Ändrade mest för att inte verka dryg Citera
JohnH Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Isil nöter med jungelmannen jungleman12: this is insane jungleman12: a true joke jungleman12: at some level i shouldnt complain i guess Citera
Lemiux Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Nu lägger jag mig så låt det inte bli action på ca 8h! PLZZZ! Citera
gsus Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Nu lägger jag mig så låt det inte bli action på ca 8h! PLZZZ! Du jobbar på att synka dygnsrytmen med Isil eller? Citera
Big Less Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Inte för att din dotter har helt rätt men i det här fallet borde du formulera om din fråga. I fallet med dottern ställer jag helt enkelt fram keso ELLER yoggi, beroende på vad JAG tycker att hon ska äta. Ändrade mest för att inte verka dryg Hehe, jo, det och oinformativt. Citera
Donner Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Herre gud va han läxar upp jungelmannen! 3-4 BI + på vart o ett av alla sex borden de lirar Citera
Jaane Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Sitter på jobbet just nu så har ej möjligt att följa liret, men vilket spel är det dom spelar och vilken nivå? Citera
Phyre Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Gött o se isi krossa jungleman! Han borde hålla sig till NL.... Citera
gEeWhiZm8 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 BT sätter sig på 300 600 plo mot isil och isil sitter då ut mot jungleman. Isildur1: i got other game jungleman12: ol jungleman12: and now jungleman12: you have no more games from me Isildur1: ? jungleman12: for a very long time jungleman12: thank you Isildur1: we can continue jungleman12: for my biggest 2 losing days jungleman12: forever jungleman12: by a mile Isildur1: sry for that jungleman12: awesome Isildur1: i dont want to run you i continue if u want jungleman12: i loveyou jungleman12: i dont even know jungleman12: i want to burn down a village Isildur1: jungleman12: what fun *jungleman ändrar utseendet på sin avatar* jungleman12: oh my donkey is happy jungleman12: HAHAHAHAHAHAHA Citera
_slipknot1_ Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 BT sätter sig på 300 600 plo mot isil och isil sitter då ut mot jungleman. Isildur1: i got other game jungleman12: ol jungleman12: and now jungleman12: you have no more games from me Isildur1: ? jungleman12: for a very long time jungleman12: thank you Isildur1: we can continue jungleman12: for my biggest 2 losing days jungleman12: forever jungleman12: by a mile Isildur1: sry for that jungleman12: awesome Isildur1: i dont want to run you i continue if u want jungleman12: i loveyou jungleman12: i dont even know jungleman12: i want to burn down a village Isildur1: jungleman12: what fun *jungleman ändrar utseendet på sin avatar* jungleman12: oh my donkey is happy jungleman12: HAHAHAHAHAHAHA Priceless...han låter helt förstörd på riktigt. Så skönt att isi är back on track! Citera
peekka Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Lol, man kan inget annat än att älska chatten Citera
_slipknot1_ Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 jungleman12: it seems like jungleman12: youre better tahn from before jungleman12: when i first played you at least Citera
sulla Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Priceless...han låter helt förstörd på riktigt. Ångest i en liten box... Citera
elvis77 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Ångest i en liten box... Vem är han ? tycker nästan synd om honom. Roligare när Isil krossar durrr, PA,zigge och BT. Citera
Recommended Posts